Η Airbnb έχει μεταμορφώσει τα ταξίδια και την ταξιδιωτική εμπειρία και αυτή η μεταμόρφωση έχει γίνει μια πραγματική πρόκληση για πολλά ξενοδοχεία σήμερα.
Η Airbnb μείωσε στις παροχές της τις παραδοσιακές ανέσεις που είχαμε συνηθίσει στα ξενοδοχεία και έχει επικεντρωθεί στον κοινοτικό, τοπικό και πολιτιστικό τουρισμό. Δεν είναι τυχαίο πως οι σπεσιαλίστες της αγοράς περιγράφουν την Airbnb ως μια μεγαλύτερη και νεότερη ψηφιακή έκδοση των Boutique Hotels.
Ενώ τα ξενοδοχεία εστιάζουν τη στρατηγική τους στην ιδιοκτησία πόρων δηλαδή στα δωμάτια και στο πως θα αυξήσουν τα ποσοστά πληρότητας, η Airbnb επικεντρώνεται στη διαχείριση της αγοράς και στην εμπειρία του επισκέπτη.
Στοιχεία της eMarketer δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ξενοδοχεία για βραχυπρόθεσμες διαμονές, ενώ όσο μεγαλύτερη είναι η διαμονή, τόσο πιο πιθανό είναι να χρησιμοποιήσουν την Airbnb.