ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Ξενοδοχεία: Οι ταξιδιώτες αποφεύγουν την εξυπηρέτηση από ανθρώπους




Αποτέλεσμα εικόνας για Ξενοδοχεία: Οι ταξιδιώτες αποφεύγουν την εξυπηρέτηση από ανθρώπους


H επιθυμία αποφυγής των ανθρώπων, οι ψηφιακοί βοηθοί καθώς και νέα σημεία πωλήσεων είναι ανάμεσα στις κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις που θα διαμορφώσουν την ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2019, σύμφωνα με την Sabre Corporation.

Η εταιρία εντόπισε τις τάσεις αυτές στο πλαίσιο έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρία αναλύσεων TrendWatching.

Καθώς οι καταναλωτές συνηθίζουν τις εμπειρίες πωλήσεων χωρίς τη μεσολάβηση ανθρώπου, έχουν την ίδια προσδοκία και στα ξενοδοχεία, αποκαλύπτει η έρευνα.Ο ανθρώπινος παράγοντας έχει γίνει εμπόδιο στην άνεση λόγω των διαφορετικών lifestyle, της αφθονίας και της αστικοποίησης.

 Με την υιοθέτηση νέων αυτοματοποιημένων τεχνολογιών, οι ξενοδόχοι μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες τους χαμηλότερες τιμές και αυθεντικές εμπειρίες χωρίς απώλειες σε επίπεδο υπηρεσιών. Την ίδια ώρα, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν τη βοήθεια των εικονικών συμβούλων.


 Από το 2019 και μετά, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές θα επιδιώκουν πιο απλή πληροφόρηση μέσω τσατμποτ και ψηφιακού βοηθού.Στα ξενοδοχεία, τους ταξιδιώτες μπορεί να βοηθούν ρομπότ στη ρεσεψιόν μέχρι τάμπλετ στο δωμάτιο που αντιπροσωπεύουν το brand.

Επιπλέον, αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brand, μια τάση που θα συνεχισθεί καθώς οι τεχνολογίες της επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας ωριμάζουν. 

Τα brand έχουν υπερβεί το παραδοσιακό κανάλι λιανικού εμπορίου, τη διαφήμιση και τη διανομή προκειμένου να προσεγγίζουν τους καταναλωτές και τα ξενοδοχεία έχουν τη δυνατότητα να υιοθετήσουν «έξυπνα σημεία πώλησης» όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να περιηγούνται, να ελέγχουν και να αγοράζουν προϊόντα με καινοτόμους τρόπους.

 Ένα παράδειγμα είναι μια εμπειρία εικονικής πραγματικότητας στην οποία οι επισκέπτες βλέπουν εκ των προτέρων ένα δωμάτιο ξενοδοχείου.