Το μυθιστόρημα του “Είκοσι οχτώ” του Τάσου Μπαγκέρη (τον οποίο γνώρισα στο LinkedIn) και προθυμοποιήθηκε να μου στείλει το μυθιστόρημα του “Είκοσι οχτώ” και παρά τις μεταφορικές δυσκολίες ελέω καραντίνας σύντομα το είχα στα χέρια μου με μια εγκάρδια αφιέρωση.
Συχνά κατηγορούμε τα social media για την υπερέκθεση απόψεων και προσωπικοτήτων, τα fake news και πολλά αλλά. Όμως έρχονται κάποιες στιγμές που τα ευγνωμονείς για την ύπαρξη τους.
Το εξώφυλλο σε προδιαθέτει για δυο πράγματα. Τις αντιξοότητες,
τη μάχη με το θάνατο, από τη μια, και τη θεία
Κι όντως το 28 δεν αποτελεί μόνο την ηλικία του κεντρικού ήρωα
Άλκη. Συμβολίζει πολλά παραπάνω. Μοιραία και μη. Θεϊκά κι ανθρώπινα. Από τον
αριθμό του δωματίου ενός ξενοδοχείου που φιλοξενεί την ερωτική ελπίδα έως το
όνομα του Θεού!
Τρία ατυχήματα, τρεις μάχες με το θάνατο, τρεις νίκες της ζωής. Ένα φορτηγό, ένα γλιστερό μπάνιο κι ένα βαθύ πηγάδι γίνονται τα πεδία αγώνα, το αλώνι όπου η ανθρώπινη θέληση ενώνεται με τη θεϊκή επίδραση.
Μια αληθινή υπόθεση, όπου οι ιστορίες επιτυχημένου μάρκετινγκ
συμπίπτουν με την υπέρβαση των προσωπικών εμποδίων και η δυναμική της
επαγγελματικής ομάδας με τις φιλικές σχέσεις.
Με διάθεση άλλοτε φιλοσοφική, άλλοτε επιχειρηματική, προσεγγίζει
τη μεθοδολογία επίτευξη των στόχων. Ειλικρίνεια στους σκοπούς και τις τακτικές,
καλή συνεργασία, υπομονή κι επιμονή.
Ο Τάσος Μπαγκέρης
κατορθώνει με το Είκοσι Οχτώ να καταθέσει την αγωνία του για μια σειρά
ζητημάτων.
Την πολιτική πορεία της
χώρας, το επιχειρηματικό περιβάλλον, τον πολιτιστικό μας πλούτο, το υπερφυσικό
στοιχειά, τη Θεία Πρόνοια. Μέσα από συναισθηματικές ιστορίες, με λόγο
παραστατικό, μεστό αλλά και θεωρητικό,
στοχαστικό, αποτυπώνει εύστοχα, στο χαρτί, τις απορίες για τα αιώνια διλήμματα της ύπαρξης.
Το μυθιστόρημα «Είκοσι
οχτώ», αναφέρεται στον Άλκη - διευθυντή μάρκετινγκ πολυεθνικής εταιρίας
(ασχολείται με την αγορά Σοκολατούχων και Εβαπορέ προϊόντων).
Ο διευθυντής μάρκετινγκ οργανώνει το τμήμα του
στην πράξη και συζητά με τους συνεργάτες του θέματα μάρκετινγκ, μετά-μάρκετινγκ
και όχι μόνον. Ξεδιπλώνει τις σκέψεις του για την στρατηγική μάρκετινγκ και
μετατρέπει το τμήμα Πωλήσεων σε «Ομάδα Κρούσης
/ Task Force».
Στο «Είκοσι Οχτώ», η ζωή του Άλκη, αναπάντεχα
συνδέεται και συμπλέει η στρατηγική μάρκετινγκ με το τυχαίο τον έρωτα και το
υπερφυσικό.
Ανά πάσα στιγμή τα πάντα μπορούν να συμβούν η
και να ανατραπούν.
Ο Άλκης έχει τρία «μοιραία» ατυχήματα.
Το πρώτο στην έδρα της εταιρείας και τα
επόμενα δύο κατά την διάρκεια επιχειρηματικών ταξιδιών με τους συνεργάτες του
σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη.
Και τα τρία ατυχήματα έχουν τυχαίες συμπτώσεις
…
«Είκοσι
Οχτώ», Έρχεται να ταράξει τα
νερά...
GR: https://bit.ly/2U8Lrwx, & https://bit.ly/305B9k4
CY: https://bit.ly/3naL0OX ,
Σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία και το ιντερνετ.