ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Κρουαζιέρα: Η πολυτέλεια περνά και από τη γαστρονομία







Αποτέλεσμα εικόνας για Κρουαζιέρα: Η πολυτέλεια περνά και από τη γαστρονομία

Αύξηση παρουσιάζεται στη ζήτηση πολυτελών και μάλιστα υπερπολυτελών κρουαζιέρων τα τελευταία χρόνια - και η τάση αυτή δείχνει να συνεχίζεται. Οι εταιρείες κρουαζιέρας επενδύουν σε πολυτελή και υπερπολυτελή κρουαζιερόπλοια με περισσότερα από 46 πλοία αυτών των κατηγοριών να είναι σήμερα υπό κατασκευή σε ναυπηγεία ανά τον κόσμο, με παράδοση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
 
”Το έντονο ενδιαφέρον που υπάρχει σήμερα για πολυτελές περιβάλλον, ασυνήθιστα δρομολόγια και άψογο σέρβις, κάνουν τις προτάσεις για κρουαζιέρα υπεροπολυτελών εταιριών, όπως η Oceania Cruises την ιδανική επιλογή διακοπών” ανέφερε η κα Τατιάνα Χάμπα πρόεδρος της Cruiseway Travel, εταιρείας, που ειδικεύεται στην κρουαζιέρα στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας.
 
Το ενδιαφέρον των διεθνών μέσων έχει τραβήξει το γεγονός ότι η πολυβραβευμένη Oceania Cruises, με την πρόσφατη παραγγελία δύο νέων κρουαζιερόπλοιων κατηγορίας Allura, που θα κατασκευαστούν στα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri με παράδοση το 2022 και το 2025 αντίστοιχα. Το κόστος κατασκευής του κάθε πλοίου ανέρχεται στα 575 εκατ. δολάρια, με το αντίστοιχο κόστος ανά καμπίνα να φθάνει τις 480.000 δολάρια, ένα ποσό που ξεπερνά κατά 118.000 δολάρια το κόστος κατασκευής ανά καμπίνα των προηγούμενων παραγγελιών της εταιρείας.
 
Σχολιάζοντας τη νέα αυτή παραγγελία ο Bob Binder, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Oceania Cruises, τόνισε ότι “αυτή η νέα κατηγορία πλοίων θα αποτελέσει μια εξέλιξη στην εμπειρία που προσφέρουμε σε όλα τα επίπεδα σε ένα ζεστό, οικείο, και οικιστικό στυλ προσφέροντας φυσικά και την καλύτερη κουζίνα στη θάλασσα”. Τα μενού είναι σχεδιασμένα από τον εκτελεστικό γαστρονομικό διευθυντή, Μάστερ Σεφ Jacques Pépin, ενώ τα θεματικά εστιατόρια και οι ελεύθερες ώρες φαγητού, προσφέρουν στους επιβάτες μια μεγάλη ποικιλία από επιλογές για όλα τα γούστα: από γκουρμέ, έθνικ αλλά και casual επιλογές. Ο ισχυρισμός δε αυτός ενδυναμώνεται από το νέο πρόγραμμα ‘Dom Perignon Experience’, όπου σε συνεργασία με την ομάδα της γνωστής σαμπάνιας, σχεδιάζονται ειδικά μενού.
 
Ένα υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο είναι εξ ορισμού ένα σκάφος μικρού έως μεσαίου μεγέθους, προσφέροντας τη δυνατότητα επίσκεψης σε μοναδικούς προορισμούς, που συνήθως δεν είναι προσβάσιμοι από μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια. Ένα ταξίδι πάνω σε ένα υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο, είτε είναι εβδομαδιαίο, είτε έχει τη διάρκεια μιας μεγάλης περιπέτειας, όπως μια κρουαζιέρα «Γύρος του Κόσμου» 30 ημερών και άνω, προσφέρει προσεγγίσεις σε καταπληκτικά νησιά και ιστορικές πόλεις σε όλο τον κόσμο. Τα κρουαζιερόπλοια αυτά επισκέπτονται κοσμοπολίτικες τοποθεσίες, όπως το Κάπρι, η Ίμπιζα, οι Κάννες, το Πόρτο Τσέρβο και το Μόντε Κάρλο στη Μεσόγειο, την άγρια φύση της Παταγονίας ή της Αφρικής, τα Φιόρδ της Νορβηγίας και της Χιλής αλλά και την Ελλάδα, αφού φέτος η Oceania Cruises θα πραγματοποιήσει και μια σειρά από κρουαζιέρες με προσεγγίσεις στον Πειραιά, τα Χανιά, την Κέρκυρα, το Γύθειο, το Κατάκολο, τη Μύκονο, τη Ρόδο και τη Σαντορίνη.