ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

ΞΕΕ: Πάνω από το 50% των ελληνικών καταλυμάτων που προβάλλονται στο διαδίκτυο ως ξενοδοχεία δεν είναι ξενοδοχεία!

Πάνω από το 50% των καταλυμάτων στην Ελλάδα, που προβάλλονται ως ξενοδοχεία στο διαδίκτυο και σε μεγάλους OTA'S (όπως Βooking.com, Hotels.com) δεν είναι ξενοδοχεία ή τουλάχιστον δεν είναι μέλη του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος.

Ειδικότερα,   σε έλεγχο που διενήργησε στο διαδίκτυο η συνεργαζόμενη με το ΞΕΕ εταιρεία «Hotellisense», σε σύνολο 8.700 καταλυμάτων εντοπίστηκαν περίπου 4.500 προβληματικές περιπτώσεις καταλυμάτων που δεν ανήκουν στο δυναμικό του Ξ.Ε.Ε. (ποσοστό παραβατικότητας -παραπλανητικής διαφήμισης της τάξης του 52,3%).

Το ΞΕΕ επιδιώκει να δημιουργήσει έναν αυτοματοποιημένο μηχανισμό μέσω του οποίου θα επιτευχθεί η ενίσχυση του Παρατηρητηρίου Παραπλανητικής Διαφήμισης του Επιμελητηρίου, προκειμένου να εντοπίζεται η παραβατική εμφάνιση καταλυμάτων που παρουσιάζονται ως ξενοδοχεία, ενώ δεν είναι, τόσο στο Διαδίκτυο όσο και σε μεγάλους ΟΤΑ’S.

Ο σκοπός του όλου εγχειρήματος είναι η πάταξη της παραξενοδοχίας. Το ΞΕΕ, μάλιστα, παράλληλα με το έργο που επιτελεί τόσο η «Hotellisense» όσο και το Παρατηρητήριο Παραπλανητικής Διαφήμισης, έχει απευθυνθεί σε ένα εξειδικευμένο δικηγορικό γραφείο για θέματα ανταγωνισμού έτσι ώστε στο μέλλον να κινηθεί νομικά προκειμένου να αντιμετωπιστεί όλη αυτή η παραβατικότητα σε βάρος των μελών του Ξ.Ε.Ε.