ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Νέα εμπορική πολιτική της Ellinair - τρεις διακριτές κατηγορίες ναύλων







Αποτέλεσμα εικόνας για Νέα εμπορική πολιτική της Ellinair - τρεις διακριτές κατηγορίες ναύλων

Σημαντικά οφέλη για τους επιβάτες της ανακοινώνει η Ellinair, η αεροπορική εταιρεία του Ομίλου Μουζενίδη, με την εφαρμογή της νέας της εμπορικής πολιτικής που ισχύει από σήμερα, 2 Ιουλίου 2019.

Η νέα εμπορική πολιτική ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στην αγορά και σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, παρέχοντας περισσότερες επιλογές, καθώς πλέον θα μπορεί κανείς να “δημιουργεί” το εισιτήριο που καλύπτει τις προσωπικές του ανάγκες.

Πιο συγκεκριμένα, από τις 02/07/2019 εφαρμόζονται τρεις διακριτές κατηγορίες / οικογένειες ναύλων:
  • Η πρώτη κατηγορία, η basic, όπως φανερώνει και το όνομα της, περιέχει τα απολύτως βασικά, δηλαδή το εισιτήριο, μια χειραποσκευή 8 κιλών και ένα μικρό προσωπικό αντικείμενο εντός καμπίνας (πχ τσάντα laptop ή χαρτοφύλακα).
  • Στη δεύτερη κατηγορία, την classic, στην τιμή του εισιτηρίου συμπεριλαμβάνεται- εκτός από την χειραποσκευή και το προσωπικό αντικείμενο-  και παραδοτέα βαλίτσα έως 23 κιλά  ενώ, τέλος
  • Στην τρίτη κατηγορία, comfort, ο επιβάτης, εκτός από όλες τις παροχές των 2 πρώτων κατηγοριών, απολαμβάνει και πρόσβαση στα lounges, προτεραιότητα αποσκευής, επιλογή θέσης, υπηρεσία fast track κ.ά.
Η κάθε υπηρεσία μπορεί να αγοράζεται και ξεχωριστά, επί παραδείγματι μπορεί κάποιος να αγοράσει εισιτήριο της κατηγορίας classic και να προσθέσει στο καλάθι του πρόσβαση σε lounge ή όποια άλλη υπηρεσία τον εξυπηρετεί. Επιπλέον, οι επιβάτες θα μπορούν να προσθέσουν και δεύτερη ή και τρίτη βαλίτσα ακόμα και μετά την έκδοση του εισιτηρίου.

”Σήμερα, η Ellinair κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ταξιδιωτική ευελιξία των επιβατών της σε σχέση τόσο με τη μείωση του κόστους, όσο και με την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την on line εμπειρία χρήστη. Η προσπάθεια αυτή, θα συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, ενσωματώνοντας κι άλλες υπηρεσίες και σύντομα θα έχουμε θετικό αποτέλεσμα. Με την αγορά της αεροπορίας να περνάει σε νέα εποχή, η Ellinair παραμένει έμπρακτα εγγυητής σταθερότητας, ανάπτυξης και κοινωνικής αλληλεγγύης”, δηλώνει ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Σταύρος Δαλιάκας