ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Έρευνα: Αυτές είναι όλες οι τελευταίες τάσεις στα ταξίδια- Τι πρέπει να προσέχουν τα brand



Αποτέλεσμα εικόνας για οι τελευταίες τάσεις στα ταξίδια



Mεγαλύτερη διαφάνεια ζητούν από τα ταξιδιωτικά brand οι ταξιδιώτες, με αυξανόμενο αριθμό τους να ενδιαφέρονται για υπεύθυνο τουρισμό, σύμφωνα με έρευνα της Accord Marketing που δραστηριοποιείται στον τουρισμό.


Οι κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια, όπως εντοπίζονται στην έρευνα, είναι…

-Για την αειφορία Ο Οικοτουρισμός καθοδηγεί τις αποφάσεις πλέον σε μεγάλο βαθμό καθώς υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση από ποτέ για διαφάνεια και υπευθυνότητα.

 Η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να δείξει ότι γίνονται προσπάθειες όχι απλά για τη μείωση των κακών επιπτώσεων στο περιβάλλον αλλά εξίσου σημαντικές για τη μεγιστοποίηση των καλών.

 Αυτό ξεκινά με την προσφορά στους ταξιδιώτες ειλικρινούς πληροφόρησης σε σχέση με το πώς το κάθε brand συμβάλλει τόσο στην τοπική όσο και στην παγκόσμια κοινότητα, καθώς και η επιρροή του στις καινοτομίες σε επίπεδο αειφόρων πρακτικών.

 -Για τον υπερτουρισμό | Ήρθε η ώρα που τα ταξιδιωτικά brand πρέπει να εκπαιδεύσουν και να εμπνεύσουν τους ταξιδιώτες να σκεφθούν ρεαλιστικά τι σημαίνουν τα ταξίδια στους προορισμούς που επιλέγουν, προτιμώντας εναλλακτικές.

-Για τα μοναχικά ταξίδια | Τα μοναχικά ταξίδια συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο ενδιαφέροντος, απομακρύνοντας το στίγμα ότι αφορούν μοναχικούς ανθρώπους. Οι μοναχικοί ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν αδικίες ιδιαίτερα όταν κάνουν κράτηση σε μικρό δωμάτιο για ένα άτομο κτλ.

 Έτσι, καταγγέλλουν συχνά ότι τους δίνονται δωμάτια υποδεέστερα εκείνων που απευθύνονται σε δύο άτομα και πάνω.

 Ωστόσο, τα brand αρχίζουν να συνειδητοποιούν την αυξημένη ζήτηση και να την κεφαλαιοποιούν ως ευκαιρία στα προγράμματά τους.

-Για τα ταξίδια ατόμων πολλών διαφορετικών γενιών | Αυτά βρίσκονται σε άνθιση προσφέροντας ιδανικές λύσεις εξοικονόμησης χρημάτων, μπέιμπισίτερ και ποιοτικό χρόνο στις μεταξύ τους σχέσεις με αναμνήσεις που κρατούν μια ζωή. Εάν επιλεγούν με προσοχή, οι διακοπές αυτές προσφέρουν τη σωστή ισορροπία δραστηριοτήτων, πολιτισμού και ξεκούρασης. 

Όμως με την κατηγοριοποίηση των ομάδων που χρησιμοποιούν αυστηρές δημογραφικές ταμπέλες τα brand μπορεί να χάνουν μεγάλες ευκαιρίες, και χρειάζεται να κατανοήσουν πώς το περιεχόμενό τους γίνεται αντιληπτό σε διαφορετικές πλατφόρμες και συσκευές.

-Για τα ταξίδια εμπειριών | Είναι ξεκάθαρο ότι οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για διακοπές όπου μπορούν να έχουν εμπειρίες ή να μαθαίνουν κάτι καινούριο.

 Προσφέροντας από εργαστήρια φαγητού μέχρι ιδιωτικές συμβουλευτικές υπηρεσίες, οι διακοπές που κάνουν κάποιον να επιστρέψει στην πατρίδα του πιο πλούσιος από την κουλτούρα του προορισμούς, ή έχοντας τη γνώση μιας νέας δεξιότητας, παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση.