ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Μελέτη FVW : Μεγάλη ζήτηση για μεμονωμένες διακοπές στο μέλλον

Αποτέλεσμα εικόνας για μεμονωμένες διακοπές
Οι μεμονωμένες διακοπές, οι κρουαζιέρες, ο τουρισμός πόλεων και οι διακοπές μακρινών αποστάσεων, θα αποτελέσουν τις βασικές τάσεις ανάπτυξης του τομέα των ταξιδίων στο μέλλον, σύμφωνα με εκτιμήσεις από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες της Γερμανίας.
Η συντριπτική πλειονότητα των τουριστικών πρακτορείων είχε σαφείς απόψεις σχετικά με τα τμήματα της αγοράς που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, όπως προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα του FVW.
Ειδικότερα, η ζήτηση για ατομικές διακοπές θα αυξηθεί σε ποσοστό 85%, ενώ άνοδο θα καταγράψει και η ζήτηση για κρουαζιέρες (84%) αλλά και οι εγχώριες διακοπές στη Γερμανία (76%), σύμφωνα με εκτιμήσεις των ταξιδιωτικών παραγόντων.
Παράλληλα, προοπτικές ανάπτυξης θεωρείται ότι έχουν τα ταξίδια στις πόλεις (58%), οι πολιτιστικές διακοπές (55%), οι διακοπές σε προορισμούς μεγάλων από (56%), οι πολυτελείς διακοπές (56%) και οι διακοπές δραστηριοτήτων (45%).
Αντίθετα, μόνο το 19% των ταξιδιωτικών πρακτόρων δήλωσε ότι θα αυξηθεί η ζήτηση για τις παραδοσιακές διακοπές στην παραλία, αν και το 68% δήλωσε ότι η ζήτηση είναι πιθανό να παραμείνει σταθερή ενώ μόνο το 13% προβλέπει μια πραγματική πτώση.
Ως αποτέλεσμα, ένα συντριπτικό 78% των ταξιδιωτικών πρακτόρων αναμένει ότι θα καταστεί πιο σημαντικό για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να ειδικεύονται περισσότερο στο μέλλον.
Ωστόσο, οι απόψεις ήταν ανάμικτες σχετικά με τη σημασία των εμπορικών σημάτων ταξιδιωτικών πρακτόρων. Σχεδόν το ήμισυ (47%) δήλωσε ότι ένα εμπορικό σήμα είναι ένας σημαντικός (ή πολύ σημαντικός) παράγοντας κατά την πώληση πακέτων διακοπών. Ωστόσο, ακόμη περισσότεροι (58%) ισχυρίστηκαν ότι οι πελάτες τους δεν ενδιαφέρονται για τις μάρκες των tour operator αλλά κυρίως για τις τιμές.
Επιπλέον ο  γερμανικοί ταξιδιωτικοί πράκτορες ήταν αρκετά αισιόδοξοι ότι οι σημερινές συνθήκες της αγοράς θα συνεχιστούν στο άμεσο μέλλον. Μόνο το 34% φοβόταν ότι θα χάσει ολοένα και περισσότερο τους πελάτες τους από τα online κανάλια πωλήσεων και μόνο το 42% προέβλεψε ότι ο αριθμός των ταξιδιωτικών πρακτόρων θα μειωθεί στο μέλλον.
Οι απόψεις αυτές αντικατοπτρίζουν επίσης την εξάρτησή τους από τους tour operators, οι οποίοι παράγουν περίπου το 83% των συνδυασμένων εσόδων των πρακτόρων που ερωτήθηκαν.
Σημειώνεται ότι στην έρευνα του FVW, οι ιδιοκτήτες και οι πωλητές διακοπών από 212 αντιπροσωπευτικά ταξιδιωτικά γραφεία κλήθηκαν να δώσουν τις απόψεις τους σχετικά με τις τάσεις της αγοράς και να αξιολογήσουν 20 γνωστούς tour operators σε διάφορα κριτήρια σε κλίμακα 1 (πολύ καλή) έως 6 (πολύ κακή) .