ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024

ΠΟΕΣΕ: “Θεόπικρος Καφές” λόγω υψηλής φορολογίας – Αίτημα συνάντησης με τον πρωθυπουργό

 

Ένα γλαφυρό τρόπο βρήκε η ΠΟΕΣΕ, Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών & Συναφών Επαγγελμάτων, για να τονίσει πόσο ακριβός είναι ο καφές και μάλιστα πόσους πολλούς φόρους έχει μέσα η τιμή του.

Με τίτλο «…ΘΕΟΠΙΚΡΟΣ! ΓΙΑΤΙ;» Η ΠΟΕΣΕ αναφέρει στο κείμενο της που το παραθέτουμε αυτούσιο:


Η αλήθεια είναι ότι δε γνωρίζουμε πώς ακριβώς πίνει τον καφέ του ο κ. πρωθυπουργός. Ξέρουμε πολύ καλά όμως, ότι οι Έλληνες πλέον, πίνουμε τον ακριβότερο καφέ στην Ευρώπη. Όχι αναλογικά, αλλά σε πραγματικά, αληθή και απόλυτα νούμερα. Γιατί; Γιατί σύμφωνα με τις μελέτες, περισσότερο από το ένα τρίτο της τιμής του σερβιριζόμενου καφέ στην Ελλάδα σήμερα, είναι φόροι, κρατήσεις και εισφορές.

Σαν να μην ήταν αρκετός ο Ειδικός Φόρος Καφέ, που έχει και την παγκόσμια πρωτοτυπία να υπόκειται και σε ΦΠΑ, σαν να μην ήταν αρκετή η αφαίμαξη των δήμων, και οι φόροι υπέρ τρίτων, σαν να μην αρκούσε ο πληθωρισμός και η εκτίναξη του ενεργειακού κόστους και των πρώτων υλών, η κυβέρνηση μας «κέρασε» μόλις, και το «κερασάκι» του ΦΠΑ: Από 1η Ιουλίου, κόντρα σε όλα τα υπεσχημένα και τα πιστεύω της, τον αύξησε στο 24%!

Ήταν φυσικό επόμενο, η εστίαση με τόσο συμπιεσμένες κερδοφορίες, να μην είναι σε θέση πια, να τον απορροφήσει.

Το μέτρο θα αποδώσει λιγότερα από 42 εκατ, τα οποία, μπροστά στα 5,6 δις πρωτογενούς πλεονάσματος, το πρώτο μόλις, επτάμηνο του ’24, είναι ψίχουλα. Μία ακατανόητη απόφαση, που κόβει την “ανάσα” του Έλληνα, κυριολεκτικά θα κλείσει επιχειρήσεις, ενώ κάνει ζημιά, ακόμη και στην ανταγωνιστικότητα του τουρισμού μας. Το μόνο που καταφέρνει με τη στόχευσή της, είναι να δημιουργεί απορία για τα πραγματικά της κίνητρα…

Η εστίαση απορεί και ζητά εξηγήσεις. Απαιτεί μία συνάντηση με τον πρωθυπουργό. Γι’ αυτό ακριβώς, και το «hash-tag» της καμπάνιας μας, είναι το #ΓιατιΚυριακο?

Όχι για να κάνουμε αντιπολίτευση επί τούτου, αλλά γιατί πραγματικά, κανείς μας δεν καταλαβαίνει το γιατί! Ποσώς δε μάλλον, ο μέσος Έλληνας, που θα δει τον καφέ του ξαφνικά, να απογειώνεται στα 4 και στα 5 ευρώ. Ξαφνικά, να κόβεται η «ανάσα» του…