ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023

FedHATTA: Σε διαρκή επαφή με την ένωση ταξιδιωτικών γραφείων ΙΤΤΑA για τις εξελίξεις στο Ισραήλ

 Η ομοσπονδία FedHATTA παρακολουθεί στενά την κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή και βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την ένωση τουριστικών γραφείων του Ισραήλ ITTAA, από την πρώτη στιγμή που ξέσπασαν οι αιματηρές επιθέσεις στην περιοχή, ανταλλάσσοντας υποστήριξη και τεχνογνωσία για οποιαδήποτε ανάγκη ανακύπτει για τους ταξιδιώτες, είτε των Ισραηλινών που ταξίδευαν στην Ελλάδα, είτε για τους Έλληνες που ταξίδευαν στο Ισραήλ. Η FedHATTA σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρίες Aegean  και EL AL, δρομολόγησε τις ενέργειες για τον επαναπατρισμό των οργανωμένων γκρουπ τουριστών τα οποία βρίσκονταν τις ημέρες  έναρξης των μαχών στο Ισραήλ.

Στο πλαίσιο αυτό, επαναπατρίστηκαν τα συνολικά τρία γκρουπ ταξιδιωτών από την Ελλάδα που βρίσκονταν στην περιοχή, εκ των οποίων τα δύο πρώτα επέστρεψαν στη χώρα μας με πτήση της EL AL τη Δευτέρα, 9 Οκτωβρίου, και στη συνέχεια προωθήθηκαν στην Θεσσαλονίκη με έκτακτη πτήση της Aegean, και το τελευταίο την Τρίτη, 10 Οκτωβρίου.Επιπλέον, η FedHATTA πραγματοποίησε άμεσα έκτακτη τηλεδιάσκεψη με τα τουριστικά γραφεία της Ελλάδας τα οποία εξειδικεύονται στον Θρησκευτικό Τουρισμό, προκειμένου να συζητηθούν μέτρα για την αντιμετώπιση της τουριστικής κρίσης που προκύπτει από τον πόλεμο στην Μέση Ανατολή, και με γνώμονα να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες των ταξιδιωτών. Οι λύσεις που προτάθηκαν είναι οι ακόλουθες:

  • Όσοι τουριστικοί πράκτορες δεν είχαν εμβάσει χρήματα σε ξενοδοχεία του Ισραήλ, και είχαν κάνει κράτηση σε αεροπορικές εταιρείες που δεν χρεώνουν ακυρωτικά, υποχρεούνται με την σειρά τους να μην χρεώσουν ακυρωτικά στους ταξιδιώτες τους.
  • Όσοι τουριστικοί πράκτορες συνεργάζονται με ξενοδοχεία ή αεροπορικές εταιρείες που αντί ακυρωτικών εκδίδουν voucher για μελλοντική χρήση, θα πρέπει να δώσουν με την σειρά τους voucher στους πελάτες τους για μελλοντικές υπηρεσίες.
  • Η Ομοσπονδία κάνει σαφές ότι η ελληνική τουριστική αγορά (τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία που επί σειρά ετών συνεργάζονταν με την αγορά του Ισραήλ και η Aegean Airlines) έχει αποδεχτεί τους παραπάνω όρους για την μη χρέωση ακυρωτικών.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε σχετικά: «Η ομοσπονδία βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με την ΙΤΤΑA προσπαθώντας να υποστηρίξει τις ανάγκες που δημιουργούνται στο πεδίο του τουρισμού σε μια τόσο δυσμενή εξέλιξη στη Μ. Ανατολή. Το Τμήμα Διαχείρισης Κρίσεων της Ομοσπονδίας λειτούργησε άμεσα και θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις εξελίξεις.

Ζητούμε από την Πολιτεία να αναγνωρίσει επίσημα την έκδοση τουριστικών voucher, τα οποία θα επιτρέπουν στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να εξυπηρετούν τους πελάτες τους, ώστε να ξεπεράσουμε αυτό το πρόβλημα με τον πλέον ομαλό τρόπο».