ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2023

Σ. Περδίος: Το μέλλον ανήκει στον ψηφιακό μετασχηματισμό – Οι digital καμπάνιες φτάνουν σε 1 δισ. smartphones ετησίως

Την Τρίτη 11 Ιανουαρίου, ο υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου, Σάββας Περδίος βρέθηκε στο συνέδριο «Digi.travel – The Cyprus International Digital Tourism Conference & Expo 2023», που πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, ACCTA.

 «Το digital marketing είναι το μόνο εργαλείο που μας επιτρέπει να κάνουμε «customize and on a budget» προωθητικές ενέργειες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος.

Ο υφυπουργός έδωσε ιδιαίτερη μνεία στην στρατηγική marketing που έχει υιοθετήσει η νησιωτική χώρα. Συγκεκριμένα δήλωσε πως το υφυπουργείο έχει επιλέξει αποκλειστικά τη διαδικτυακή διαφήμιση και προβολή της Κύπρου. Ανέφερε δε, πως οι digital καμπάνιες φτάνουν σε ένα δισεκατομμύριο έξυπνα τηλέφωνα ετησίως, οδηγώντας τα searches στο +30% του 2019. «Το digital marketing είναι το μόνο εργαλείο που μας επιτρέπει να κάνουμε «customize and on a budget» προωθητικές ενέργειες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.


«Πρέπει να είμαστε πολύ στοχευμένοι και να λαμβάνουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματα μας. Έτσι, η συντριπτική πλειοψηφία του μάρκετινγκ που κάνουμε είναι πλέον ψηφιακό. Μας δίνει την ευκαιρία να είμαστε πολύ ευέλικτοι, να προσεγγίζουμε πελάτες εκεί που θέλουν να προσεγγιστούν και μέσω των εκστρατειών μας προσεγγίζουμε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο έξυπνα τηλέφωνα ετησίως. Αυτός είναι ένας τεράστιος αριθμός», είπε.

«Για μια χώρα σαν εμάς που έχει πραγματικά αλλάξει την τουριστική της ταυτότητα, δεν υπάρχει καλύτερο εργαλείο από το διαδίκτυο για να διαδοθεί αυτό το μήνυμα», πρόσθεσε.

Ανέφερε ακόμα ότι η χώρα έχει προχωρήσει, με τη βοήθεια του ψηφιακού marketing από την «εποχή του ήλιου και της θάλασσας» στην εποχή της Κύπρου ως ενός νησιού πλούσιου σε ιστορία και πολιτισμό, γεμάτη αυθεντικές εμπειρίες που είναι διαθέσιμες όλο το χρόνο, είναι προσβάσιμες σε όλους, σε πολύ μικρή απόσταση η μια από την άλλη.

Τόνισε επίσης τη σημασία ενός καλού ψηφιακού περιεχομένου λέγοντας ότι το υφυπουργείο χρησιμοποίησε κυρίως τοπικές εταιρείες για τη δημιουργία αυτού του περιεχομένου, τονίζοντας ότι υπάρχουν πολλές καλές εταιρείες στην Κύπρο σε αυτό τον τομέα.

Αναφερόμενος σε παραδείγματα ψηφιακών εκστρατειών στάθηκε στο λανσάρισμα της πλατφόρμας «Heartland of legends». Πρόκειται για μια πλατφόρμα στην οποία οι μικροί επιχειρηματίες μπορούν να διαφημιστούν και από την άλλη, οι επισκέπτες να δημιουργήσουν μια αξιομνημόνευτη διαδρομή αυθεντικών εμπειριών.


«Σε αυτή την πλατφόρμα μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις αυθεντικές εμπειρίες, δίνοντας την ευκαιρία στις μικρές επιχειρήσεις να προωθηθούν εύκολα στο κοινό. Τους βοηθήσαμε να ψηφιοποιήσουν αυτό που προσφέρουν και να το κάνουν διαθέσιμο στο κοινό», είπε ο κ. Πέρδιος.


Ανέφερε ακόμα ότι το υφυπουργείο έχει δημιουργήσει πολλά σχέδια για να βοηθήσει στην ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, υποστηρίζοντας οικονομικά τις επιχειρήσεις στον τουρισμό ώστε να γίνουν ψηφιακές.