Αναφορικά με τα οχήματα, στο σταθμό του αεροδρομίου της Αθήνας, το ποσοστό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανέρχεται ήδη σε 25%, ενώ ο στόχος είναι η αντικατάσταση του ολόκληρου του συνόλου των οχημάτων ως το 2026.
Επιπρόσθετα, η αντικατάσταση των ελκυστήρων και των περονοφόρων με συμβατικούς κινητήρες σε ηλεκτροκίνητους έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό 30% στο σύνολο του δικτύου στην Ελλάδα. Η εταιρία, επίσης, έχει ήδη αρχίσει να χρησιμοποιεί υβριδικές επίγειες μονάδες παροχής ενέργειας για επαγγελματικά τζετ και ελικόπτερα.
Tέλος, η Goldair Handling, στο πλαίσιο παροχής συνδρομής των επιβατών με αναπηρία ή/και μειωμένη κινητικότητα, έχει ήδη προμηθευτεί 2 σύγχρονα ηλεκτρικά οχήματα μεταφοράς επιβατών για το σταθμό του αεροδρομίου της Αθήνας, ενώ βάσει του πλάνου επενδύσεων της εταιρείας, έχει ξεκινήσει η προμήθεια και χρήση επιβατικών σκαλών ηλιακής ενέργειας.
Ο κ. Χρήστος Πανταζής, επιχειρησιακός διευθυντής της Goldair Handling, επισήμανε τη δέσμευση της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη: «Σύμφωνα με τη δέσμευσή μας να παρέχουμε ασφαλείς, αποτελεσματικές και φιλικές προς το περιβάλλον υπηρεσίες, η Goldair Handling, παρά τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας στον κλάδο, συνεχίζει το στρατηγικό της πλάνο για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και τη μείωση εκπομπών άνθρακα σε κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων μας.»
Από την πλευρά του ΔΑΑ, ο διευθυντής της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος, κ. Michael O’ Connor, συνεχάρη τη Goldair για τις πράσινες επενδυτικές πρωτοβουλίες: «Η Goldair ανεβάζει το επίπεδο εξυπηρέτησης στο αεροδρόμιο μας, με επαγγελματισμό και ιδιαίτερη ευαισθησία και έμφαση στις υπηρεσίες προς τους επιβάτες με αναπηρία ή/και μειωμένη κινητικότητα, καθώς επίσης και για την περιβαλλοντική απόδοσή του. Η δραστηριότητα του περιβαλλοντικά υπεύθυνου συνεργάτη μας, Goldair Handling, συμβάλλει ουσιαστικά και αποτελεσματικά στον κοινό στόχο μας να προάγουμε τη βιωσιμότητα σε κάθε σκέλος του ταξιδιού κάθε επιβάτη που περνά από το αεροδρόμιο της Αθήνας.»