ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Νέο Loyalty προϊόν για ξενοδοχεία από τη Warply

 

Μια νέα εξειδικευμένη υπηρεσία Traveler CRM & Loyalty αποκλειστικά για τουριστικές επιχειρήσεις λάνσαρε πρόσφατα η Warply. Πρόκειται για την υπηρεσία “Tourism Booster” που αφορά σε εταιρείες του τουριστικού κλάδου που επιθυμούν να ψηφιοποιήσουν το πελατολόγιο τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Η νέα υπηρεσία απευθύνεται σε ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία και σε άλλους κλάδους του τουρισμού. Προσφέρει αυτοματοποιήσεις, τρόπους και μεθοδολογίες επικοινωνίας και επιβράβευσης επισκέπτη ώστε κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση να μπορεί να θεσπίζει άμεσες αλλά και μακροχρόνιες πολιτικές επιβράβευσης στο κοινό του τουριστικού κλάδου. 

Το ‘Tourism Booster by Warply’ έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να καλύπτει τις πολιτικές GDPR τόσο σε νέο όσο και σε υφιστάμενο πελατολόγιο. Επίσης μπορεί εύκολα να διασυνδεθεί με κάθε σύστημα διαχείρισης καταλύματος (PMS), ενώ διακρίνεται για την ευκολία στη διαχείριση και την πληρότητα σε λειτουργικότητες που προσφέρει, όπως σύστημα επιβράβευσης πελάτη, marketing automations, αυτοματοποιημένα recommendations, content management, προσφορά συνδυαστικών πωλήσεων, κτλ.

 Ο Γιάννης Δοξαράς, Warply CEO δήλωσε σχετικά «Έχοντας δημιουργήσει τη μεγαλύτερη τουριστική πλατφόρμα στην Ελλάδα - αυτή του Visit Greece app, αντλήσαμε την ανάγκη από πολλούς συνεργάτες στον κλάδο του τουρισμού, για μια εξειδικευμένη υπηρεσία CRM & Loyalty για τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία.

Έτσι, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε μια νέα και άκρως εξειδικευμένη λύση επιβράβευσης επισκεπτών.»

http://infocom.gr/pdf/greekhotelie