Δυναμική επέκταση εμπορικών σημάτων της ετοιμάζει η Hyatt, στην Ευρώπη. Η Hyatt θα αυξήσει το χαρτοφυλάκιο ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων της πάνω από 30% έως το 2023.
Νέα ξενοδοχεία με επωνυμία της έχουν προγραμματιστεί μεταξύ άλλων στο Λονδίνο, το Ρέικιαβικ, το Ελσίνκι, την Πράγα, τη Λισαβόνα και το Εδιμβούργο. Μερικούς από τους πιο περιζήτητους προορισμούς στον κόσμο.
Τα ακίνητα θα ενταχθούν σε 63 ξενοδοχεία με επωνυμία Hyatt σε εννέα ξεχωριστές μάρκες, σε 22 ευρωπαϊκές χώρες.
Andaz, Alila και Hyatt Centric – μάρκες τρόπου ζωής της Hyatt – και η Unbound Collection by Hyatt – μία από τις ανεξάρτητες μάρκες συλλογής της Hyatt – αποτελούν το ήμισυ των εκτελεσμένων συμφωνιών της εταιρείας στην Ευρώπη.
Αυτή η ανάπτυξη τροφοδοτείται από την αυξανόμενη επιθυμία των ταξιδιωτών. Αλλά και των ιδιοκτητών ξενοδοχείων με μοναδικές, διαφοροποιημένες εμπειρίες, που θέλουν να βρεθούν στην ομπρέλα της παγκόσμιας αλυσίδας φιλοξενίας.
Η Hyatt αλλάζει το ξενοδοχειακό τοπίο στην Ευρώπη
“Η Hyatt βρίσκεται στη διαδικασία μετατροπής του τοπίου του ξενοδοχείου στην Ευρώπη με προγραμματισμένα ανοίγματα για νέα ξενοδοχεία, σε μερικούς από τους πιο περιζήτητους προορισμούς αναψυχής στον κόσμο, δήλωσε ο Πήτερ Νόρμαν, ανώτερος αντιπρόεδρος ακινήτων και ανάπτυξης Hyatt.
Αυτό υποστηρίζεται από την ισχυρή αναγνώριση της μάρκας και τη ζήτηση για υψηλής ποιότητας εμπειρίες για τις οποίες είναι γνωστή η Hyatt.
Με το ήμισυ του αγωγού της Hyatt στην Ευρώπη να αποτελείται από franchise συμφωνίες, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε και με αρκετούς νέους ιδιοκτήτες για να υλοποιήσουμε το πλάνο μας”.