ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 25 Ιουλίου 2020

Νέα τουριστική καμπάνια για Χίο, Λέσβο, Σάμο, Λέρο και Κω




Νέα τουριστική Καμπάνια για τα 5 νησιά του Αιγαίου, Χίο, Λέσβο ...

Την παρουσίαση γνωριμίας με την καμπάνια του ΕΟΤ, της οποίας η επικοινωνία -ύψους 2 εκατ. ευρώ- θα χρηματοδοτηθεί από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, για τα νησιά της Κω, της Χίου, της Λέρου, της Λέσβου και της Σάμου παρακολούθησαν χθες οι υπουργοί Μετανάστευσης και Ασύλου  Νότης Μηταράκης και Τουρισμού  Χάρης Θεοχάρης, παρουσία της προέδρου του ΕΟΤ κας Άντζελας Γκερέκου και του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, ενώ την παρουσίαση παρακολούθησε από τη Λέρο και ο υφυπουργός Τουρισμού  Μάνος Kόνσολας.

Στην παρουσίαση συμμετείχαν με τηλεδιάσκεψη και οι δήμαρχοι των 5 νησιών.

Η καμπάνια συνδυάζει τα ξεχωριστά αφηγήματα των νησιών, με 5 περιοχές βιωματικής τουριστικής εμπειρίας και επιδιώκει την ανάδειξη της πολυμορφίας,  δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εμπειρία.

Το κάθε νησί έχει να προσφέρει ένα μεγάλο πλούτο διαφορετικών προτάσεων και επιλογών, που καλύπτουν όλα τα γούστα και τις θεματικές περιοχές που αφορούν σε ένα σύγχρονο ταξιδιώτη. Η μοναδικότητα αυτή είναι που προσελκύει τον ταξιδιώτη και τον κάνει να θέλει να επισκεφθεί αυτά τα νησιά.

Κάθε νησί είναι και ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα. Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με τη φύση και με το φως, η Κως με την ιστορία και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο.

Η επικοινωνία της καμπάνιας του ΕΟΤ στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας των νησιών αυτών τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.