
Μεταξύ των 14 διακριθέντων με τα βραβεία Τουρισμού βρίσκεται
το έργο αναστήλωσης των ανεμόμυλων στο Οροπέδιο Λασιθίου, ενώ έργο που
αποτέλεσε πρόκληση για το δήμο προκειμένου να αναδείξει το σήμα-κατατεθέν της
περιοχής. Μεταξύ των διακριθέντων είναι και ο δήμος Ηρακλείου αλλά και
πλήθος ακόμη φορέων και εταιρειών.
Σήμερα, Τετάρτη 3 Ιουνίου ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των
Tourism Awards σε ένα εντυπωσιακό microsite που φτιάχτηκε αποκλειστικά για
αυτόν τον σκοπό. Στο winners.tourismawards.gr, το κοινό μπορεί να βρει
πληροφορίες και φωτογραφίες για όλα τα έργα που βραβεύονται καθώς και
βίντεο-δηλώσεις των νικητών, του Υπουργού Τουρισμού και εκπροσώπων θεσμικών
φορέων.
Για άλλη μια χρονιά, μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις από
ολόκληρη την Ελλάδα συναντιούνται στη λίστα των νικητών, με κοινή συνισταμένη
την ξεχωριστή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.
Τα βραβεία-θεσμός του ελληνικού τουρισμού συνεχίζουν για 7η
χρονιά να επιβραβεύουν τους καινοτόμους και τους άριστους, ενώ το το microsite
των νικητών ανοίγει έναν διάλογο αισιοδοξίας μεταξύ των πρωτοπόρων του κλάδου.
Επιπλέον, την στιγμή ακριβώς που ξεκινά η φετινή σεζόν, το microsite αποτελεί
μία πλατφόρμα ικανή να επηρεάσει τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών για υπηρεσίες
που χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα.
Τα 14 υπέρλαμπρα Platinum των Tourism Awards 2020
Την υψηλότερη βαθμολογία σε κάθε μία από τις 14 επιμέρους
ενότητες των βραβείων απέσπασαν οι παρακάτω υποψηφιότητες, οι οποίες και
διακρίθηκαν με Platinum βραβείο.
1. Strategy: ΤΕΜΕΣ Α.Ε. για τις νέες επενδύσεις στην
Costa Navarino
2. Innovation: Attica Group για το ηλεκτρονικό
εισιτήριο και την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης
3. Hotels&Resorts: Poseidonion
Grand Hotel στις Σπέτσες
4. Specialty Travel: ΜΑΙΝΑΛΟΝ Κοινωνική Συνεταιριστική
Επιχείρηση, για την υλοποίηση δικτύου μονοπατιών 1.000 χλμ τα οποία
συνδέουν τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου.
5. Guest Experience: Celestyal Cruises, για τις
παρεχόμενες υπηρεσίες και δραστηριότητες εν πλω
6. Travel: Mideast Travel Worldwide
7. Tourist Attractions: Windmills.gr, για την
αναστήλωση 200 ανεμόμυλων και την ανάδειξη του αιολικού πάρκου του Οροπεδίου
Λασιθίου
8.
Architecture & Interior Design: Elastic Architects - Ever Eden Hotel, Ανάβυσσος
9. Greek Design: Anamnesia, για τα σουβενίρ της
10.
Gastronomy: Aldemar Resorts - Sympossio Greek Gourmet Touring
11.
Branding: Marketing Greece για
την καμπάνια Oh My Greece | Unlock the Feeling
12. Digital Tourism: Ferryhopper για την online
παρουσία της μηχανής αναζήτησης ακτοπλοϊκών δρομολογίων
13. Technology: LG Electronics για λύσεις που φέρνουν
το Internet of Things στο ξενοδοχείο
14. Sustainability: Navarino Challenge των Active Media
Group και Costa Navarino, για την εφαρμογή αρχών αειφορίας στην συγκεκριμένη
διοργάνωση.
Πηγή:
cretalive.gr