ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Οι νέοι Κινέζοι τουρίστες «σπάνε» τις ταξιδιωτικές συνήθειες




Αποτέλεσμα εικόνας για Οι νέοι Κινέζοι τουρίστες


Οι Κινέζοι τουρίστες της γενιάς Z και οι Millennials ταξιδεύουν με πολύ διαφορετικό τρόπο σε σύγκριση με τους γονείς τους. Αυτό αναφέρει έρευνα 2.000 νέων Κινέζων της China Youth Daily. Πρόκειται για άτομα που γεννήθηκαν μετά το 1980 και το 1990, Millennials και Generation Z, τη νέα γενιά Κινέζων ταξιδιωτών.
  • Το 60,7% των νέων προτιμούν ένα “ταξίδι σε βάθος”, παρά μια γρήγορη επίσκεψη που συνδέει πολλά γνωστά μέρη.
  • Μόνο το 30,7% είναι οπαδοί του λεγόμενου ταξιδιού “daka”.
Κύριο μέλημα τους είναι η φωτογράφηση όσο το δυνατόν περισσότερων μνημείων, προκειμένου να τα ανεβάσουν αμέσως στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι αγαπημένες τους εμπειρίες

Οι Κινέζοι Millennials και οι Generation Z έχουν ιδιαίτερη τάση να κάνουν κράτηση εμπειριών. Αυτό αποκαλύπτει η κινεζική συμβουλευτική εταιρεία OC & C Strategy.
Μερικές από τις αγαπημένες τους εμπειρίες είναι:
  • Δείπνο με ντόπιους.
  • Πεζοπορία στα βουνά.
  • Γαστρονομική εκδήλωση.

Που ξοδεύουν τα χρήματα τους οι Κινέζοι νεαροί ταξιδιώτες

Οι νέοι Κινέζοι ταξιδιώτες ξοδεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο του προϋπολογισμού τους σε εστιατόρια, περιηγήσεις και καταλύματα.
Αυτό αποτελεί πραγματική καινοτομία στις συνήθειες των Κινέζων ταξιδιωτών σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές που ταξιδεύουν σε οργανωμένες ομάδες. Οι παλιότερες γενιές ταξιδιωτών προτιμούν ξενοδοχεία σε χαμηλές τιμές και περιορίζονται στην κινεζική κουζίνα, ακόμη και όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.
  • Το 33% των νέων Κινέζων σχεδιάζει τα ταξίδια τους στο διαδίκτυο. Ποσοστό 10% περισσότερο από ότι οι παλαιότερες γενιές.
  • Οι ταξιδιώτες ηλικίας άνω των 60 ετών αντιπροσωπεύουν σήμερα το ένα τρίτο του κινεζικού πληθυσμού. Και ξεχωρίζουν ως η κύρια αγορά όσον αφορά στην τουριστική κατανάλωση.
  • Οι ηλικιωμένοι Κινέζοι δαπανούν το 15% του ετήσιου εισοδήματός τους για ταξίδια.
Παρά τις διαφορές τους, υπάρχει ένα είναι κοινό για όλες τις γενιές των Κινέζων ταξιδιωτών. Και αυτό είναι οι λατρεμένοι τους προορισμοί. Η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία παραμένουν οι ευρωπαϊκοί προορισμοί που προσελκύουν τους περισσότερους Κινέζους τουρίστες.