Ποιοι είναι οι καλύτεροι ταξιδιωτικοί ιστότοποι 2019 και οι ταξιδιωτικές εφαρμογές για αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, OTA και ενοικιάσεις αυτοκινήτων;
Την απάντηση δίνουν δύο έρευνες της JD Power για την ικανοποίησης των ταξιδιωτικών πρακτικών και για την ικανοποίηση ιστοσελίδας ταξιδιού και τα νέα δεν είναι ευχάριστα για την ταξιδιωτική βιομηχανία.
Την απάντηση δίνουν δύο έρευνες της JD Power για την ικανοποίησης των ταξιδιωτικών πρακτικών και για την ικανοποίηση ιστοσελίδας ταξιδιού και τα νέα δεν είναι ευχάριστα για την ταξιδιωτική βιομηχανία.
Στις έρευνες οι εφαρμογές και οι ιστότοποι του ταξιδιωτικού κλάδου – ακόμη και αυτές που λειτουργούν ψηφιακά- βαθμολογούνται σημαντικά χαμηλότερη ως προς την ικανοποίηση πελατών σε σχέση με ιστότοπους πιστωτικών καρτών, τραπεζών και ασφαλιστικών εταιρειών.
Και μάλιστα οι ιστότοποι βαθμολογούνται ακόμα χειρότερα από τις εφαρμογές.
Και μάλιστα οι ιστότοποι βαθμολογούνται ακόμα χειρότερα από τις εφαρμογές.
Και οι δύο έρευνες εξετάζουν τις βασικές μεταβλητές που επηρεάζουν την επιλογή, την ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη των πελατών με βάση τέσσερους παράγοντες.
- Σαφήνεια των παρεχόμενων πληροφοριών.
- Ευκολία πλοήγησης.
- Συνολική εμφάνιση, ταχύτητα φόρτωσης οθονών / σελίδων.
- Φάσμα των υπηρεσιών / δραστηριοτήτων.
Στις ταξιδιωτικές εφαρμογές ή τους ιστότοπους, η ικανοποίηση αυξάνεται σημαντικά όταν η κράτηση είναι ταχύτερη από την αναμενόμενη.
Αλλά μόνο το 20% των ερωτηθέντων ανέφερε ταχύτερη εμπειρία κράτησης, από την αναμενόμενη.
Αλλά μόνο το 20% των ερωτηθέντων ανέφερε ταχύτερη εμπειρία κράτησης, από την αναμενόμενη.
“Δεδομένου του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζουν, πολλές εφαρμογές και ιστοσελίδες ταξιδιών εξακολουθούν να είναι πολύ περίπλοκες και να μην προσφέρουν τις πιο χρήσιμες πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή, τονίζει ο ο Michael Taylor, επικεφαλής ταξιδιωτικών πληροφοριών στο JD Power.
Για παράδειγμα, ένας δικτυακός τόπος ενός ξενοδοχείου απαιτεί 29 ξεχωριστές ενέργειες σε πέντε διαφορετικές σελίδες κράτηση.
Αντίθετα οι πελάτες έχουν απλές και απρόσκοπτες εμπειρίες στις εφαρμογές και στους ιστότοπους σε τραπεζικές και πιστωτικές κάρτες. ”
Για παράδειγμα, ένας δικτυακός τόπος ενός ξενοδοχείου απαιτεί 29 ξεχωριστές ενέργειες σε πέντε διαφορετικές σελίδες κράτηση.
Αντίθετα οι πελάτες έχουν απλές και απρόσκοπτες εμπειρίες στις εφαρμογές και στους ιστότοπους σε τραπεζικές και πιστωτικές κάρτες. ”
Με το ότι τα οργανωμένα ταξίδια κλείνονται στο διαδίκτυο, αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τις επιχειρήσεις.
Αλλά ευτυχώς υπάρχουν κάποιες επιχειρήσεις που σώζουν την…τιμή του κλάδου.
Αλλά ευτυχώς υπάρχουν κάποιες επιχειρήσεις που σώζουν την…τιμή του κλάδου.
Οι καλύτεροι ιστότοποι της ταξιδιωτικής βιομηχανίας (βαθμολογία σε κλίμακα 1.000 σημείων)
Αεροπορικές εταιρείες
- Southwest Airlines με βαθμολογία 849.
- Alaska Airlines με βαθμολογία 831.
- JetBlue Airways με βαθμολογία 829.
Ξενοδοχεία
- Choice Hotels με βαθμολογία 841.
- Best Western Hotels & Resorts με βαθμολογία 840.
Hyatt Hotels με βαθμολογία 840.
Μηχανές αναζήτησης
- Booking.com με βαθμολογία 847.
- Priceline με βαθμολογία 846.
- Τavelocity με βαθμολογία 846.
Ενοικιάσεις αυτοκινήτων
- National με βαθμολογία 841.
- Enterprise με βαθμολογία 836.
- Budget με βαθμολογία 827.
Οι καλύτερες εφαρμογές της ταξιδιωτικής βιομηχανίας (βαθμολογία σε κλίμακα 1.000 σημείων)
Αεροπορικές εταιρείες
- JetBlue με βαθμολογία 872.
- FlyDelta με βαθμολογία 865.
- Southwest με βαθμολογία 864.
Ξενοδοχεία
- IHG με βαθμολογία 870.
- Hilton Honors με βαθμολογία 866.
- Hyatt με βαθμολογία 865.
Μηχανές αναζήτησης
- Orbitz με βαθμολογία 870.
- Travelocity με βαθμολογία 867.
- Expedia με βαθμολογία 856.
Ενοικιάσεις αυτοκινήτων
- Avis με βαθμολογία 873.
- National με βαθμολογία 863.
- Enterprise με βαθμολογία 859.
Πηγή:www.tourismtoday.gr/