ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

Διαγωνισμός για ψηφιακή πλατφόρμα ιατρικού τουρισμού







Αποτέλεσμα εικόνας για ψηφιακή πλατφόρμα ιατρικού τουρισμού


Στην προκήρυξη ηλεκτρονικού διαγωνισμού για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας ιατρικού τουρισμού και μητρώου παρόχων υπηρεσιών ιατρικού τουρισμού προχωρά ο ΕΟΠΥΥ.
Στόχος είναι η ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο προορισμό στον παγκόσμιο χάρτη του τουρισμού υγείας.
Η χώρα μας διαθέτει σημαντικά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού έναντι άλλων χωρών.
Συγκεκριμένα, διαθέτει :
-υψηλό επίπεδο υπηρεσιών υγείας-ευεξίας σε συνάρτηση με το οικονομικά ανταγωνιστικό κόστος,
-καταξιωμένο επιστημονικό προσωπικό
-πλούτο των ιαματικών πηγών
-πολύ καλές ξενοδοχειακές υποδομές και ειδικές τουριστικές εγκαταστάσεις.
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος.
Οι προσφορές θα υποβληθούν ηλεκτρονικά και δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν: α) Τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα,
β) ενώσεις εταιριών που υποβάλλουν κοινή προσφορά,
γ) συνεταιρισμοί,
δ) κοινοπραξίες εταιριών.
Οι ενώσεις και οι κοινοπραξίες δεν υποχρεούνται να λαμβάνουν ορισμένη νομική μορφή, προκειμένου να υποβάλουν την προσφορά.
Οι υπηρεσίες που θα παρέχονται μέσω της πλατφόρμας, μεταξύ άλλων, είναι:
• Ενημέρωση για τις επιχειρήσεις των Παρόχων Ιατρικού Τουρισμού
• Ενημέρωση για προσφερόμενες ιατρικές υπηρεσίες συνολικά ανά τομέα & ανά επιχείρηση
• Ενημέρωση για διαθέσιμες κατηγορίες παρόχων ανά την Ελλάδα
• Παρουσίαση της νομοθεσίας σχετικά με τον Ιατρικό Τουρισμό
• Δυνατότητας Διασύνδεσης με τρίτα συστήματα όπως ΣΕΤΕ, ΕΟΤ, κλπ.,
• Δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ Παρόχων και καταγραφή «συχνών ερωτήσεων»