ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 13 Απριλίου 2019

Το Αεροδρόμιο της Αθήνας μεγάλος νικητής στα Routes Europe 2019 Marketing Awards










Αποτέλεσμα εικόνας για Το Αεροδρόμιο της Αθήνας μεγάλος νικητής στα Routes Europe 2019 Marketing Awards

Τα ετήσια Βραβεία Routes Europe Marketing δόθηκαν χθες το βράδυ σε μια λαμπρή τελετή, στους Κήπους Herrenhausen του Ανόβερου στη Γερμανία. Τα βραβεία, τα οποία κρίνουν και δίνουν οι αεροπορικές εταιρείες, έχουν υψηλή αξία στην αεροπορική βιομηχανία για την αναγνώριση εξαιρετικών υπηρεσιών μάρκετινγκ που υποστήριξαν την έναρξη νέων αεροπορικών δρομολογίων ή την ανάπτυξη υφιστάμενων υπηρεσιών.

Το βραβείο στην κατηγορία για αεροδρόμια με πάνω από 20 εκατ. επιβάτες κέρδισε φέτος ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Περισσότεροι από 24,1 εκατ. επιβάτες χρησιμοποίησαν το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών το 2018, αύξηση 11% σε σύγκριση με τους προηγούμενους 12 μήνες. Ο ελληνικός αερολιμένας εξασφάλισε 62 νέες διαδρομές κατά τη διάρκεια της περιόδου και καλωσόρισε τέσσερις νέες αεροπορικές εταιρείες. Η Volotea και η Ellinair άνοιξαν βάσεις, ενώ η Ryanair ξεκίνησε 21 τομείς και η Aegean Airlines 15 νέες διαδρομές. Επίσης, 13 αερομεταφορείς πρόσθεσαν χωρητικότητα σε 34 δρομολόγια.



Όλοι οι νικητές των βραβείων.

Πέρυσι, η ομάδα Ανάπτυξης του αεροδρομίου βρέθηκε σε 70 πτήσεις και παρέδωσε πάνω από 100 παρουσιάσεις. Αυτές οι προσπάθειες οδήγησαν σε 37 νέες υπηρεσίες μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένων 12 νέων προορισμών, όπως το Σικάγο και το Μουσκάτ. Για να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η κερδοφορία των δρομολογίων, ο αερολιμένας δαπάνησε επίσης 3,5 εκατ. ευρώ σε υποστήριξη του μάρκετινγκ το 2018.