Με 4 νέες κορυφαίες εκδηλώσεις-workshops, συνεχίζεται η δυναμική διείσδυση του ελληνικού τουρισμού στην
αγορά του Αραβικού Κόλπου και της Μέσης Ανατολής.
Το Greek Tourism Workshop ενισχύει και εδραιώνει την παρουσία του στις αραβόφωνες αγορές
το 2017, με την πραγματοποίηση των παρακάτω εκδηλώσεων προώθησης των ελληνικών
προορισμών και των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων:
1. Greek Tourism Workshop in Kuwait στις 22/03/2017,
2. Greek Tourism Workshop in Jeddah στις
05/04/2017,
3. Greek Tourism Workshop in Abu Dhabi στις 23/04/2017 και
4. Greek Tourism Workshop in Lebanon στις
10/05/2017.
Οι εκδηλώσεις που έχουν την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού,
διοργανώνονται από την εταιρία Congress and Business Planners -στην οποία συμμετέχουν ο όμιλος Mideast Travel Worldwide και η Tourism Today- ενώ στην εκδήλωση της Βηρυτού, συμμετέχει ως συνδιοργανωτής
και η Travel Media Applications.
Υπενθυμίζεται ότι τα Greek Tourism Workshops του 2016 στο Ιράν,
το Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το πιο
πρόσφατο, αυτό του Λιβάνου, ολοκληρώθηκαν με ιδιαίτερη επιτυχία για όλες τις
πλευρές.
Πρωταρχικός στόχος των εν λόγω διοργανώσεων είναι η ενίσχυση της
ροής επισκεπτών υψηλού εισοδήματος από τις σημαντικές αγορές του Αραβικού
Κόλπου και της Μέσης Ανατολής και η συνεπακόλουθη τόνωση των εθνικών
τουριστικών εσόδων της Ελλάδας. Η επιλογή των παραπάνω αγορών έγινε με γνώμονα
τη δυναμική και το αυξανόμενο ενδιαφέρον της εκάστοτε χώρας για τον τουρισμό
της Ελλάδας, καθώς και της έντονης ζήτησης Tour Operators και Travel Agents για τη διοργάνωση σχετικής εκδήλωσης στη χώρα τους.
Ειδικότερα η ένταξη της αγοράς του Κουβέιτ στο πρόγραμμα των workshops εδράζεται αφενός στο γεγονός της έναρξης απ’ ευθείας πτήσης της
Aegean Airlines από το Κουβέιτ στην Αθήνα και αφετέρου στη ζήτηση της αγοράς
του Κουβέιτ για την προβολή των ελληνικών προορισμών και τη συνεργασία με
τουριστικές επιχειρήσεις της χώρα μας. Μάλιστα, κατόπιν αιτήματος τοπικών
φορέων του Κουβέιτ, στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί και ο Τουρισμός Υγείας της
Ελλάδας.
Επίσης, η επιλογή της Τζέντα σε σχέση με την παραδοσιακή
εκδήλωση στο Ριάντ, γίνεται κατόπιν υψηλού ενδιαφέροντος των τουριστικών φορέων
της ευρύτερης περιοχής.
Όπως επισημαίνει η Congress and Business Planers: «το Greek Tourism Workshop είναι το μοναδικό στο είδος του που
προβάλλει μόνο την Ελλάδα και που προσεγγίζει τις αναπτυσσόμενες και καίριας
σημασίας αγορές του Κουβέιτ, της Σαουδικής Αραβίας, των Ηνωμένων Αραβικών
Εμιράτων και του Λιβάνου. Η ελληνική αντιπροσωπεία θα αποτελείται από αυστηρά
επιλεγμένους επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς τουρισμού, ενώ οι τοπικοί
πράκτορες αποτελούν την ελίτ των τοπικών αγορών και ενδιαφέρονται πραγματικά
για το ελληνικό τουριστικό προϊόν».
Το γεγονός ότι οι διοργανωτές των Εκδηλώσεων είναι φορείς με
ιδιαίτερη εμπειρία στη διοργάνωση B2B εκδηλώσεων αλλά και βαθιά γνώση των
συγκεκριμένων τουριστικών αγορών αποτελεί παρακαταθήκη για την επαύξηση των τουριστικών
ροών από τις εν λόγω αγορές του Κόλπου και της Μέσης Ανατολής, εξέλιξη που
διαφαίνεται συνεχώς τα τελευταία 2 έτη.