ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

“Travel by Air France”: Νέο, ψηφιακό, ταξιδιωτικό ημερολόγιο από την Air France


Η Air France παρουσίασε τη νέα ταξιδιωτική της ιστοσελίδα “Travel by Air France”, έναν ταξιδιωτικό οδηγό για τους ενθουσιώδεις, απαιτητικούς και περίεργους ταξιδιώτες. Ο ψηφιακός αυτός οδηγός είναι προσβάσιμος μέσω όλων των ψηφιακών συσκευών (PC, tablets, smartphones).

H Air France σχεδίασε τον οδηγό αυτό όχι μόνο ως ένα μέσο έμπνευσης που θα βοηθήσει στην επιλογή του ιδανικού προορισμού, αλλά και σαν ένα εργαλείο προγραμματισμού και εξυπηρέτησης στον κάθε προορισμό. Το «Travel by Air France» αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας ενώ  εμπλουτίζει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας της.   

Για κάθε έναν από τους πρώτους 89 προορισμούς που προτείνονται, ο οδηγός περιλαμβάνει μια μεγάλη επιλογή από εστιατόρια, κομψά ξενοδοχεία, γραφικά αξιοθέατα, που προτείνονται από ντόπιους που αγαπούν την πόλη τους (ένα δίκτυο από bloggers, ανθρώπους με επιρροή στο διαδίκτυο, δημοσιογράφους, κλπ). Κάθε μήνα, δύο νέοι προορισμοί εντάσσονται στη σελίδα.  

Ο πλούτος των πρακτικών πληροφοριών συμπληρώνεται από ένα ταξιδιωτικό ημερολόγιο, που επιτρέπει στους χρήστες να οργανώσουν και να κατεβάσουν επιλεγμένο περιεχόμενο, καθώς και να κάνουν κράτηση του εισιτηρίου τους απ΄ ευθείας από τη σελίδα “Travel by Air France”.

Η σελίδα είναι ήδη διαθέσιμη στα αγγλικά και γαλλικά και πριν την έναρξη του καλοκαιριού θα είναι και στα ισπανικά, τα βραζιλιάνικα πορτογαλικά, καθώς και στα απλοποιημένα κινεζικά.  

Με αφορμή την παρουσίαση του “Travel by Air France”, η Air France οργανώνει τον διαγωνισμό φωτογραφίας “Perspectives”, που θα διαρκέσει έως τις 15 Μαρτίου 2016.


Οι χρήστες του διαδικτύου καλούνται να ψηφίσουν για το Βραβείο Κοινού (Public Prize) το οποίο θα βραβεύσει 100 μοναδικές προοπτικές. Οι φωτογραφίες που θα βραβευθούν θα παρουσιαστούν σε μια έκθεση στις 22 Μαρτίου στο Παρίσι, ενώ στη συνέχεια μπορούν να παρουσιάζονται στα σαλόνια Business Class της εταιρείας στο Παρίσι-Charles de Gaulle. Η κριτική επιτροπή, που απαρτίζεται από γνωστά πρόσωπα του lifestyle, της φωτογραφίας, της μουσικής και της γαστρονομίας, θα απονείμει το Μεγάλο Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής.