ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

ΟΣΥΠΑ: Σκληρή κριτική για κέρδη Fraport


Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΣΥΠΑ:


«Γιατί δόθηκαν τα αεροδρόμια, ενώ και χωρίς έργα από την Fraport κατέγραψαν τεράστια κέρδη;».
Το ερώτημα θέτει σε ανακοίνωση της Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, μετά τα δημοσιεύματα τεράστιων κερδών για τη Fraport μόλις σε 6 μήνες, στους περιφερειακούς αερολιμένες.
Με σκληρή γλώσσα η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στην ανακοίνωση της κάνει λόγο για «Γερμανούς «κατακτητές» που συνεχίζουν να παίρνουν δανεικά και αγύριστα και θέσεις εργασία από του κατακτημένους» και επισημαίνει ότι «παρά το γεγονός ότι η Fraport δεν έχει κάνει έργα στα αεροδρόμια, τα κέρδη είναι δεδομένα και βέβαια θα αυξάνονται , όπως και είχαμε προβλέψει, άρα το κορυφαίο πολιτικό ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ ΔΟΘΗΚΑΝ;».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση:
«Θυμηδία και έντονο πολιτικό προβληματισμό προκαλούν τις τελευταίας ημέρες δημοσιεύματα του συνόλου του Ευρωπαϊκού Τύπου για τα υπερκέρδη της FRAPORT, σε 6 μόνο μήνες από τα 14 Ελληνικά κρατικά αεροδρόμια, που με αποικιοκρατική σύμβαση της παραδόθηκαν, με συνοπτικές διαδικασίες.
Έχοντας κατ’ επανάληψη τονίσει ότι ουδεμία ιδεοληψία έχουμε με τις ιδιωτικές επενδύσεις , αρκεί να είναι πραγματικές και όχι με χρήματα του Ελληνα φορολογούμενου (ανακεφαλαιώσεις τραπεζών, δάνεια με εγγύηση δημοσίου κλπ), θέτουμε τα παρακάτω ερωτήματα :
  • Ποιοι και με ποιο «αντιστάθμισμα», επικοινωνιακά απαξίωσαν τα κρατικά αεροδρόμια με στημένα ρεπορτάζ και τριτοκοσμικές εικόνες, για να πείσουν τη κοινή γνώμη για την αναγκαιότητα του «ξεπουλήματος» ;
  • Παρά το γεγονός ότι μέχρι σήμερα η FRAPORT δεν έχει κάνει έργα στα αεροδρόμια; τα κέρδη είναι δεδομένα και βέβαια θα αυξάνονται , όπως και είχαμε προβλέψει, άρα το κορυφαίο πολιτικό ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ ΔΟΘΗΚΑΝ ;
  • Σαφώς υπήρχε η δυνατότητα έργων στα αεροδρόμια, με μηδενική επιβάρυνση του προϋπολογισμού λόγω ιδίων εσόδων, με άμεση συνέπεια επιπλέον αύξησης των εσόδων και των πραγματικών θέσεων εργασίας. Η αύξηση αυτή θα ήταν προς όφελος της χώρας και όχι γερμανικών συμφερόντων, των οποίων οι θέσεις εργασίας είναι 300 ευρώ και μερική απασχόληση, που είναι βέβαια αδιανόητο για τη χώρα τους και τους πολίτες ενός άλλου θεού.
  • Δυστυχώς τα ελληνικά ΜΜΕ δεν αναδεικνύουν το τεράστιο αυτό θέμα, παρά μόνο κάποιες εφημερίδες αντί για ανεξάρτητη δημοσιογραφία «παίζουν» το ρόλο του γραφείου δημοσίων σχέσεων της εταιρείας και μόνο.
Σαν εργαζόμενοι στην ΥΠΑ και έλληνες φορολογούμενοι, αναμένουμε να ενημερωθούμε ποιο είναι τελικά το κέρδος για την Ελλάδα από αυτή την πολυδιαφημισμένη «επένδυση», με δεδομένο από τη πραγματικότητα ότι οι Γερμανοί «κατακτητές» συνεχίζουν να παίρνουν δανεικά και αγύριστα και θέσεις εργασία από του κατακτημένους».