Πέντε νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, εκ των οποίων δύο Sentido και δύο ananea, περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στα νέα καλοκαιρινά προγράμματα διακοπών που παρουσίασε ο όμιλος DERTOUR, που είναι το σκέλος τουρισμού του REWE Group, για το 2025.
Στα μεγάλα Ελληνικά νησιά, Κρήτη, Ρόδο, Κω και Κέρκυρα, ο DERTOUR αύξησε την ποσόστωση των οικογενειακών ξενοδοχείων. Νέες προσθήκες είναι το πεντάστερο ananea Rocrita στον Μόχλο Κρήτης, που περιλαμβάνει 360 δωμάτια και σουίτες, προσφέρει δωρεάν διαμονή για παιδιά έως 11 ετών και θα ανοίξει την 1η Μαϊου. Την ίδια ημερομηνία θα ανοίξει και το νέο ananea Mykonos, ένα μικρό lifestyle ξενοδοχείο αποκλειστικά για ενήλικες με 26 δωμάτια και ιδιωτικές πισίνες.
Ακόμα, η αύξηση της ζήτησης για προϊόντα αποκλειστικά για ενήλικες ή φιλικά σε ενήλικες ώθησε τον τουρ οπερέιτορ να προσθέσει τα νέα ξενοδοχεία Sentido Κyknos Beach στην Κρήτη και το Sentido Sunrise Beach στη Ρόδο. Το Sentido Κyknos λειτουργεί ως ξενοδοχείο αποκλειστικά για ενήλικες και διαθέτει 133 δωμάτια, ενώ βρίσκεται 200 μέτρα από την παραλία και αποτελεί ιδανικό σημείο έναρξης για εκδρομές. Το Sentido Sunrise Beach είναι ένα νέο ξενοδοχείο αποκλειστικά για ενήλικες 230 δωματίων, που βρίσκεται σε παραλία με μεγάλο εύρος θαλάσσιων σπορ.
Επιπλέον, για πρώτη φορά, στον νέο κατάλογο του 2025/26 θα περιλαμβάνεται το μοναδικό πολυτελές resort στη Τζιά, το One & Only Kéa.
Οι τουρ οπερέιτορ του ομίλου DERTOUR θα προσφέρουν συνολικά 12.000 ξενοδοχεία, εκ των οποίων τα 1.200 είναι νέα και τα 365 αποκλειστικά, και βρίσκονται κυρίως στη Γερμανία, στην Ελλάδα, στην Ισπανία, στην Ιταλία, στην Αυστρία και στην Τουρκία.
Στην παρουσίαση των νέων καλοκαιρινών προγραμμάτων του 2025 του DERTOUR και των αδελφών brand ITS και Meiers Weltreisen, αναφέρθηκε ότι η νέα σεζόν χαρακτηρίζεται από μια "ευχάριστη σταθερότητα στην ταξιδιωτική συμπεριφορά, όπου οι ήδη εγκατεστημένες τάσεις και εξελίξεις παγιώνονται". Επιπλέον, καταγράφεται ρεκόρ κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2025, κάτι που σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της DERTOUR Γερμανίας, κ. Mark Tantz, αποτελεί μια πολύ καλή εκκίνηση για μια επιτυχημένη καλοκαιρινή σεζόν.
Η σεζόν του 2025 φαίνεται να ξεκινά με νέα ρεκόρ, έπειτα από την ισχυρή αύξηση του αριθμού επισκεπτών με την οποία έκλεισε η σεζόν του 2024 έναντι του 2023 (+21%), και με επιστροφή στα επίπεδα προ κορωνοϊού.
Ποτέ στο παρελθόν δεν έχουν γίνει από τόσο νωρίς τόσες κρατήσεις για καλοκαιρινές διακοπές όσο για το καλοκαίρι του 2025, δήλωσε ο κ. Tantz, ο οποίος απέδωσε την τάση αυτή στις ελκυστικές προσφορές που φτάνουν στο 45%.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το 84% των καλοκαιρινών διακοπών για τις οποίες έχει γίνει κράτηση, αφορούν ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, και το 61% των επισκεπτών του DERTOUR επιλέγουν διακοπές all in. Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες μας δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα όμως, την ίδια στιγμή, είναι ευαισθητοποιημένοι στο κόστος και διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή τιμή που προσφέρεται στις προκρατήσεις, εξήγησε.
Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί μεσαίας και μικρής απόστασης, προς το παρόν, είναι η Τουρκία, η Ισπανία, η Ελλάδα, η Αίγυπτος και η Τυνησία, ενώ καταγράφεται ισχυρή αύξηση των επισκεπτών σε αγαπημένους προορισμούς με καλή ισορροπία τιμής-επιδόσεων όπως η Τουρκία (+12% από πέρυσι), η Αίγυπτος (+173%) και η Τυνησία (+29%) αλλά και η Ταϊλάνδη (+65%), τα ΗΑΕ (+37%) και ο Ινδικός Ωκεανός (+26%). Αυτό δείχνει ότι η τάση προς την προσιτή πολυτέλεια εγκαθίσταται.
Στόχος του ομίλου είναι να εστιάσει στα δικά του ξενοδοχεία και να συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με τουριστικά γραφεία, προκειμένου να ικανοποιήσει την επιθυμία των ταξιδιωτών για υψηλής ποιότητας, εξατομικευμένες και προσωπικές ταξιδιωτικές συστάσεις.
Όσον αφορά τη σεζόν του 2024, στα χαρακτηριστικά της θετικής εξέλιξης ήταν η αυξημένη ζήτηση για μακρινά δρομολόγια (+37%) και η ισχυρή ανάπτυξη των Μεσογειακών προορισμών οι οποίοι επωφελήθηκαν από την αστάθεια των καιρικών συνθηκών στη Γερμανία το περασμένο καλοκαίρι.
Επίσης, «τρένταραν» οι προορισμοί που είχαν πολύ καλό ρυθμό τιμής-επίδοσης, προσφέραν προσιτή πολυτέλεια και είχαν υψηλής ποιότητας προσφορά all in. Τέτοιοι προορισμοί ήταν η Τουρκία (+51% σε αριθμό επισκεπτών), η Αίγυπτος (+40%), τα ΗΑΕ (+52%) και η Ταϊλάνδη (+48%). Αυτό οδήγησε σε αύξηση 39% των κρατήσεων σε πεντάστερα ξενοδοχεία, η οποία σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση για μακρινά ταξίδια, οδήγησε σε αύξηση 33% στις πωλήσεις έναντι της προηγούμενης χρονιάς.