DOHA, QATAR – Qatar Airways has introduced an in-house application that enables Cabin Crew to deliver personalised experiences to passengers. In its initial phase, the application offers real-time insights on flight information, and customer and service information. This allows Cabin Crew to view passengers’ profiles, including privilege club members and Oneworld members, as well as all special service requests and preferences for a more personalised and integrated journey with the award-winning airline. The application also empowers Cabin Crew by providing access to up to date digital training materials.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ
Σελίδες
Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)
(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).
► ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilas ► www.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas