Χαιρετισμό στην εναρκτήρια εκδήλωση απηύθυνε η πρέσβης της Ελλάδας στην Πολωνία Νίκη Καμπά, η οποία επεσήμανε τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού. Η προϊσταμένη του γραφείου του ΕΟΤ Πολωνίας Νικολέτα Νικολοπούλου τόνισε τη μεγάλη ανάπτυξη της πολωνικής τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2023 ταξίδεψαν στην χώρα μας 1.05 εκατομμύρια Πολωνοί σπάζοντας το ρεκόρ του 2019.
Το workshop παρακολούθησαν περισσότεροι από 70 tour operators, travel agents, δημοσιογράφοι και ειδικοί του τουρισμού .
Με πολλούς από αυτούς πραγματοποιήθηκαν Β2Β συναντήσεις, στις οποίες έδειξαν ενδιαφέρον για την ιστορία, τον πολιτισμό τη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης, τον εναλλακτικό τουρισμό, τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κάποιος στην πόλη (Αθλητικό τουρισμό αναψυχής, τουρισμό υπαίθρου) καθώς και το θρησκευτικό τουρισμό για μικρές ομάδες επισκεπτών.
Την παρουσίαση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόβαλε η ηλεκτρονική τουριστική εφημερίδα Rzeczpospolita
Οι συμμετέχοντες παρέλαβαν προωθητικό υλικό της Θεσσαλονίκης (ηλεκτρονικό και έντυπο) που δημιούργησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην πολωνική γλώσσα. Στο τέλος της εκδήλωσης ο ΟΤΘ πήρε μέρος στην κλήρωση, προσφέροντας δύο 3ήμερες διανυκτερεύσεις.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα του εισερχόμενου τουρισμού από την Πολωνία και έχει την 8η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με 38,5 εκατομμύρια δυνητικούς καταναλωτές.
Η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: “Παρατηρώντας τα στατιστικά στοιχεία του Αεροδρόμιου Μακεδονία’ τους θερινούς μήνες, βλέπουμε πως οι Πολωνοί βρίσκονται στις πρώτες πέντε των εθνικοτήτων που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη, ενώ κατά τους χειμερινούς μήνες πέφτουν κάτω από την δεκάδα. Στόχος μας είναι να επιλέξουν οι Πολωνοί τη Θεσσαλονίκη όλο τον χρόνο. Οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής για την προβολή της Θεσσαλονίκης, είναι η ‘συνέχεια’ στοχευμένων δράσεων στην πολωνική τουριστική αγορά”.