ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2023

Κούρσα ανόδου για τα ταξίδια αναψυχής έως το 2032

 

Η αξία της αγοράς ταξιδίων αναψυχής θα αγγίξει τα 8,6 τρις. δολάρια έως το 2032, καταγράφοντας άνοδο 21,8%, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία από την The Brainy Insights.

Αυτή τη στιγμή η αξία της εν λόγω αγοράς ανέρχεται στα 1,2 τρις. δολάρια. Σημειώνεται ότι τα ταξίδια για απόλαυση και χαλάρωση αναφέρονται ως ταξίδια αναψυχής.

Αποτελούνται από ενότητες για κρουαζιέρες, δραστηριότητες για τις διακοπές, διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά, τουριστικούς πράκτορες και ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Ασία-Ειρηνικός αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέγεθος της αγοράς

Λόγω του αυξανόμενου διαθέσιμου εισοδήματος, η Ασία-Ειρηνικός αναμένεται να αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέγεθος της αγοράς κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Μια αυξανόμενη μεσαία τάξη με περισσότερα διαθέσιμα χρήματα προέκυψε από τη γρήγορη οικονομική επέκταση σε πολλές χώρες της Ασίας του Ειρηνικού, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας.

Το τμήμα solo ταξιδιών κάνει δυναμικά την εμφάνισή του

Το τμήμα solo ταξιδίων κυριάρχησε στην αγορά με τα σημαντικότερα έσοδα 0,69 τρισ. δολάρια. Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν μόνοι έχουν γίνει πιο συνηθισμένοι, οδηγώντας τους παίκτες του κλάδου να τιμούν τους ταξιδιώτες μεμονωμένους και ομαδικούς.

Τα μεμονωμένα ταξίδια γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή, καθώς επιτρέπει στους ανθρώπους να μαθαίνουν νέα πράγματα, να βλέπουν άλλους πολιτισμούς, να ανατρέχουν στη ζωή τους και να αισθάνονται πιο δυνατοί.

Το τμήμα των διαδικτυακών καναλιών κυριάρχησε στην αγορά

Το τμήμα των διαδικτυακών καναλιών κυριάρχησε στην αγορά με τα σημαντικότερα έσοδα 0,66 τρις δολάρια. Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία διευκολύνουν τις κρατήσεις ταξιδιωτών και τον προγραμματισμό.

Η δυνατότητα σύγκρισης ενός ευρέος φάσματος επιλογών ταξιδιού, γρήγορες και απλές κρατήσεις πτήσεων και ξενοδοχείων και η αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πελατών στις διαδικτυακές μεθόδους πληρωμής καθοδηγούν την ταξιδιωτική επιχείρηση στο Διαδίκτυο.

Το τμήμα 22-31 ετών κυριάρχησε στην αγορά

Το τμήμα 22-31 ετών κυριάρχησε στην αγορά με τα σημαντικότερα έσοδα 0,38 τρις δολάρια. Τα άτομα μεταξύ της ηλικιακής ομάδας 22-31 ετών έχουν μια μεγάλη λίστα, που περιλαμβάνει μια παγκόσμια κρουαζιέρα, να περάσουν μεγάλες διακοπές σε ένα πολυτελές κρουαζιερόπλοιο, να επισκεφθούν εξωτικά λιμάνια και να κάνουν ένα ακριβό σαφάρι. Έχουν επίσης χρόνο, χρήματα και επιθυμία να εξερευνήσουν συναρπαστικούς προορισμούς.

Το τμήμα των καταλυμάτων κυριάρχησε στην αγορά με τα σημαντικότερα έσοδα 0,33 τρις δολάρια. Η διαμονή είναι μια δαπανηρή πτυχή του ταξιδιού, η οποία προωθεί την ανάπτυξη του τμήματος.