Η TUI France δημιούργησε ένα πρόγραμμα για το 2024 που στηρίζεται κατά 80% σε εξασφαλισμένες αερομεταφορές. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 295.000 αεροπορικά καθίσματα, με στόχο τους 360.000 πελάτες το 2024. Αυτή η κίνηση στοχεύει στον περιορισμό της αύξησης των τιμών, προσφέροντας προσιτές επιλογές στους πελάτες με περιορισμένο προϋπολογισμό για τις φετινές χειμερινές διακοπές. Ο πελάτης ανταποκρίνεται με αυξημένο ενδιαφέρον σε προσφορές που επιτρέπουν την εκ των προτέρων κράτηση για τις καλύτερες τιμές.
Η διαχείριση του προϋπολογισμού φαίνεται σημαντικότερη από ποτέ, τόσο για την TUI όσο και για τους πελάτες της. Η εταιρεία κατόρθωσε να περιορίσει την αύξηση των τιμών, διατηρώντας την ποιότητα των προϊόντων της, με αύξηση των τιμών που κυμαίνεται μεταξύ 7% και 12% ανάλογα με τον προορισμό. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν προγράμματα που περιλαμβάνουν όλα τα έξοδα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ακόμη και η χρήση εκδρομών από τα κέντρα της TUI. Ο αγοραστικός δυναμισμός της αγοράς δίνει ελπίδες στην εταιρεία για την επίτευξη της κερδοφορίας. Η εταιρεία σχεδιάζει την επιστροφή στα κέρδη, μετά από μια περίοδο δύσκολων οικονομικών προβλημάτων.
Η TUI France προσφέρει στην Γαλλική αγορά 54 clubs Marmara και Lookéa για το επόμενο έτος, 22 από αυτά θα λειτουργήσουν από τον επόμενο χειμώνα, συμπεριλαμβανομένων 10 μακρινών προορισμών (Ζανζιβάρ, Σρι Λάνκα, Μεξικό κλπ). Η εταιρεία επιστρέφει στην Αίγυπτο με το Club Marmara Hurghada, ενώ επεκτείνεται στα Άλπεις με το Club Marmara La Plagne Montalbert. Το Lookéa ανοίγει κέντρα στο Ομάν και στην Κούβα. Η Nouvelles Frontières προσφέρει περίπου 300 πακέτα ταξιδίων για το 2024, με 18 νέες προσθήκες (Καναδάς, Γουαδελούπη/Μαρτινίκα, Πορτογαλία, Αιθιοπία). Η εταιρεία εισέρχεται ακόμα και σε νέους προορισμούς με κρουαζιέρα στις Σεϋχέλλες και οδοντωτό ταξίδι στη Νέα Ζηλανδία. Η TUI France εξελίσσει τις Nouvelles Frontières και σχεδιάζει να εισαγάγει μια νέα σειρά προϊόντων με την ετικέτα Exploréa. Ο πρώτος στόχος είναι να επιτύχει την κερδοφορία στη χειμερινή σεζόν. Η εταιρεία έχει ήδη πουλήσει το 53% της προσφοράς της για τον χειμώνα και έχει προχωρήσει κατά 24% σε σχέση με τον προηγούμενο χειμώνα.