ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

All inclusive διακοπές προτιμούν οι Βρετανοί για το 2024

 

Οι καταναλωτές επιδιώκουν να εξοικονομήσουν χρήματα κάνοντας κράτηση νωρίτερα από το συνηθισμένο για το 2024 – και επιλέγοντας περισσότερες διακοπές all inclusive, σύμφωνα με τις τάσεις πωλήσεων που παρατηρούνται από τα μέλη της Advantage Travel Partnership.

Τα στοιχεία των πωλήσεών του δείχνουν επίσης ότι οι ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια παρά την κρίση κόστους ζωής.

Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2024 αποτελούν το 54% όλων των κρατήσεων για το 2024 μέχρι στιγμής, ακολουθούμενες από το 46% για το χειμώνα 2023-2024.

Οι κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι είναι επίσης αυξημένες κατά 67% και σχεδόν οι μισές κρατήσεις που γίνονται μέσω του δικτύου Advantage που αναχωρούν το επόμενο καλοκαίρι αφορούν επιλογές all-inclusive.

Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων αποδεικνύονται δημοφιλείς για τα Χριστούγεννα με το Μεξικό, την Αυστραλία και την Ταϊλάνδη να πρωταγωνιστούν στις κρατήσεις.

Οι κρουαζιέρες αντιπροσωπεύουν το 14% των αναχωρήσεων του 2024 μέχρι στιγμής, με τη Μεσόγειο και την Καραϊβική να αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλείς.

Οι προορισμοί με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ των ταξιδιωτικών πρακτόρων Advantage για το 2024 μέχρι στιγμής είναι η Τενερίφη, η Αττάλεια, η Κόστα Μπλάνκα, η Μαγιόρκα και η Λανθαρότε.

Παράλληλα με τα μοτίβα κρατήσεων, η Advantage αποκάλυψε ευρήματα έρευνας που υποδεικνύουν ότι οι νεότεροι ταξιδιώτες μπορεί να αλλάξουν τα σχέδια διακοπών τους λόγω διαταραχών που σχετίζονται με το κλίμα, όπως καύσωνες και ξαφνικές πλημμύρες.

Μια δημοσκόπηση σε 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο που ανατέθηκε από κοινοπραξία δείχνει ότι το 70% των ατόμων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών είναι κάπως ή πολύ πιθανό να αλλάξουν την εποχή του χρόνου που ταξιδεύουν, ως αποτέλεσμα της αλλαγής του καιρού, σε σύγκριση με το 25% των ατόμων άνω των ηλικία 64 ετών.

Τα δύο τρίτα (62%) των νεότερων δημογραφικών πελατών είναι επίσης πιθανό να αλλάξουν τον προορισμό των διακοπών τους ως αποτέλεσμα των επιπτώσεων του θερμότερου κλίματος σε ορισμένες χώρες.

Επιπλέον, η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές που ζουν στην ανατολική Αγγλία, τη Βόρεια Ιρλανδία και το Λονδίνο είναι οι πιο πιθανό να έχουν διαφορετικά ταξιδιωτικά σχέδια εν μέσω της κλιματικής αλλαγής.

Παρά την κρίση κόστους ζωής, το 74% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει διακοπές στο εξωτερικό το 2024 και το 76% των καταναλωτών θέλει να κλείσει τα ταξίδια του νωρίτερα από το συνηθισμένο, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα.

Τα δύο τρίτα (68%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα έκαναν κράτηση για έναν νέο προορισμό στον οποίο δεν έχουν ταξιδέψει ποτέ το 2024 αντί να επιστρέψουν σε μέρη που έχουν ήδη επισκεφτεί.