Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αποφάσισε τη διενέργεια ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου παροχής υπηρεσιών για την ανάθεση της δημιουργίας δικτύου b2b στον τουρισμό προϋπολογισμού 127.000 ευρώ με ΦΠΑ.
Κριτήριο αξιολόγησης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής.
Ειδικότερα, το αντικείμενο του διαγωνισμού αφορά στη διοργάνωση και υλοποίηση τριών ειδικών προορισμών B2Β συναντήσεων μεταξύ ελληνικών και ανά αγορά στόχο τοπικών επιχειρήσεων του ξενοδοχειακού και τουριστικού τομέα κατά τη διάρκεια των οποίων θα παρουσιαστούν τα εν γένει τουριστικά προϊόντα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και θα περιλαμβάνει ενέργειες με σκοπό την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας όπως:
-Διαδικασία επιλογής επιχειρήσεων που θα συμμετέχουν.
-Κάλυψη δαπανών και ρύθμιση όλων των διαδικαστικών λεπτομερειών όπως οργάνωση των ταξιδιών, της μεταφοράς, διαμονής και διατροφής, ενοικίαση και εξοπλισμός των χώρων συνάντησης.
-Μετάφραση (όπου απαιτείται) του υφιστάμενου πληροφοριακού υλικού και προμήθεια αναμνηστικών δώρων που θα διανέμονται στους φιλοξενούμενους.
-Πραγματοποίηση έρευνας αξιολόγησης του βαθμού ικανοποίησης των προσκεκλημένων- φιλοξενούμενων και της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων φιλοξενίας μέσω της προετοιμασίας, διανομής και αξιολόγησης σχετικών ερωτηματολογίων.
- Διοργάνωση εκδηλώσεων στη χώρα στόχο.