Το γνωστό διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο της Κίνας Trip.com Group (NASDAQ: TCOM, HK: 9961), παλαιότερα γνωστό ως Ctrip, είδε τις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων στην πλατφόρμα του να αυξάνονται περισσότερο από 200% και 140% σε ετήσια βάση το τέταρτο τρίμηνο του 2022, ανέφερε την Τρίτη η China Securities Journal.
Από το τέταρτο τρίμηνο του 2022, η αγορά εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας σημείωσε σταθερή και σταδιακή ανάκαμψη με την εντατική απελευθέρωση ευνοϊκών πολιτικών.
Εκτός από τις αυξανόμενες κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων, τα έσοδα από εισιτήρια μεταφοράς του ομίλου διατήρησαν επίσης υψηλό ρυθμό ανάπτυξης το 2022. Το τέταρτο τρίμηνο του 2022, τα έσοδα από εισιτήρια μεταφοράς έφτασαν τα 2,2 δισ. γιουάν με ετήσια αύξηση 45%, και για ολόκληρο το έτος 2022, τα έσοδα από τα εισιτήρια μεταφοράς ήταν 8,3 δισεκατομμύρια γιουάν, αυξημένα κατά 20% από έτος σε έτος.
Το 2022, ο όμιλος πραγματοποίησε καθαρά λειτουργικά έσοδα 20 δισ. γιουάν και τα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους έφθασαν τα 1,4 δισ. γιουάν, σύμφωνα με την ανέλεγκτη οικονομική κατάσταση του ομίλου που δημοσιεύτηκε.
www.traveldailynews.gr/