Έμφαση στην «άλλη Ελλάδα» συνεχίζει να δίνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων – ΠΟΞ με την παρουσία της στη μεγαλύτερη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB (7 – 9 Μαρτίου 2023), που άνοιξε ξανά τις πύλες της στο Βερολίνο μετά από τρία χρόνια πανδημίας και με σκοπό την ολική τουριστική επαναφορά μέσα στο τρέχον έτος.
Με τα μηνύματα από τις κρατήσεις για την Ελλάδα να είναι ενθαρρυντικά για το 2023, αξιοποιώντας τη δυναμική του 2022 στο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα», οι ξενοδόχοι έστειλαν το δικό τους μήνυμα στις διεθνείς αγορές ότι οι επισκέπτες μπορούν να απολαμβάνουν μοναδικές στιγμές φιλοξενίας και εμπειριών, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά και την άνοιξη, το φθινόπωρο και τον χειμώνα – δηλαδή και τις τέσσερις εποχές που μπορούν να διευρύνουν τη σεζόν, με στόχο τους 12 μήνες το χρόνο.
«Είναι κρίσιμο να εκμεταλλευτούμε τη συγκυρία και να δώσουμε τη δυνατότητα στον κόσμο που διψάει για ταξίδια, να ανακαλύψει την «άλλη Ελλάδα» και να το στηρίξουμε αυτό με προβολή και έργα τουριστικής ανάπτυξης στην περιφέρεια. Διαθέτουμε ως χώρα σπάνιες φυσικές ομορφιές, βουνά, λίμνες και δάση, σπουδαία αρχιτεκτονική, εξαιρετική γαστρονομική παράδοση και μοναδικά μνημεία ιστορίας και πολιτισμού που μπορούν να λειτουργήσουν ως μαγνήτης για την προσέλκυση επισκεπτών τους χειμερινούς μήνες» δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΟΞ κ. Γρηγόρης Τάσιος, αμέσως μετά τον χαιρετισμό του σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΕΟΤ στο ανακαινισμένο του περίπτερο, για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού στις Περιφέρειες της χώρας.
Ο κ. Τάσιος συνεχάρη τη γενική γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης του υπουργείου Τουρισμού κ. Ολυμπία Αναστασοπούλου και τα στελέχη του Γραφείου ΕΟΤ Γερμανίας για την πρωτοβουλία ανάδειξης της «άλλης Ελλάδας». Ο κ. Άγγελος Καλλίας, έφορος Δημοσίων Σχέσεων του Δ.Σ. της ΠΟΞ ανέλαβε το ρόλο να συστήσει αναλυτικά σε επισκέπτες της έκθεσης, δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες, όλες τις θεματικές εναλλακτικές και βιώσιμες μορφές τουρισμού (σκι, πεζοπορία, δραστηριότητες στο ποτάμι, ποδηλασία, αναρρίχηση, παραπέντε, γαστρονομία – αγροτουρισμός, οινοτουρισμός κλπ) που αναπτύσσονται στην ηπειρωτική Ελλάδα, ώστε το κοινό της μεγάλης γερμανικής αγοράς που ενδιαφέρεται κυρίως για το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα», να γνωρίσει την τεράστια δυναμική των ορεινών και ημιορεινών προορισμών της Ελλάδας.