Δημοσιεύθηκαν αποκαλύπτοντας την αναμενόμενη εναέρια κυκλοφορία έως το 2041,οι ετήσιες προβλέψεις της παγκόσμιας κυκλοφορίας στα αεροδρόμια της ACI, .
Η Airports Council International (ACI) World, δημοσίευσε επίσης τις τελευταίες προβλέψεις για το μέλλον των αερομεταφορών.
Με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών το 2022, παρατηρήθηκε σημαντική άνοδος σε όλες τις αγορές.
Μάλιστα η παγκόσμια επιβατική κίνηση έφτασε στο 72% του 2019, με 6,5 δισ. επιβάτες. Παράλληλα μεγαλύτερη αύξησης σημειώθηκε στα εγχώρια ταξίδια -που έφτασαν το 79% των επιπέδων του 2019- παρά στα διεθνή που το ανάλογο ποσοστό δεν ξεπέρασε το 60%.
Η ανάκαμψη του όγκου επιβατών το 2022 παρέμεινε άνιση σε ολόκληρο τον κόσμο, με τις αγορές της Λατινικής Αμερικής-Καραϊβικής να αγγίζουν το 91% των επιπέδων του 2019, ενώ η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού να φτάνει στο 52%.
Για το 2023, η παγκόσμια επιβατική κίνηση προβλέπεται να φτάσει το 92% (ή 8,4 δισ. επιβάτες) των επιπέδων του 2019. Οι βασικές προβλέψεις για την παγκόσμια επιβατική κίνηση δείχνουν ότι ο κλάδος θα ανακάμψει στα επίπεδα του 2019 έως το 2024, κυρίως λόγω των εγχώριων ταξιδιών.
Η επιβατική κίνηση παγκοσμίως αναμένεται να φτάσει τα 19,3 δισεκατομμύρια το 2041
Τα αεροδρόμια παγκοσμίως θα έχουν 153,8 εκατ. μετακινήσεις αεροσκαφών έως το 2041. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Κίνα και η Ινδία προβλέπεται να είναι οι κορυφαίες αγορές για τις μετακινήσεις αεροσκαφών το 2041, αντίστοιχα, φιλοξενώντας το 23%, το 16% και το 4% των παγκόσμιων μετακινήσεων αεροσκαφών.
Ο CEO της ACI World Luis Felipe de Oliveira δηλώνει:
«Η άνοδος των αεροπορικών ταξιδιών μετά την άρση των περιορισμών το 2022 συνεχίζεται και το 2023. Γνωρίζουμε από την Παγκόσμια Έρευνα Ταξιδιωτών μας, που καλύπτει 4.125 ερωτηθέντες σε 30 χώρες, ότι το 86% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ταξιδέψει μέχρι αέρα το 2023 – αυτό είναι το μεγαλύτερο ποσοστό από την αρχή της πανδημίας.
Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι η ταχύτητα της ανάκαμψης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Από τη μία πλευρά, η πιθανή επιβράδυνση της αύξησης του ΑΕΠ στις μεγάλες οικονομίες σε συνδυασμό με την άνοδο των αεροπορικών ναύλων, λόγω των υψηλότερων τιμών των καυσίμων αεροσκαφών, επιβαρύνουν αρνητικά τη ζήτηση. Από την άλλη πλευρά, η επαναλειτουργία της Κίνας, της δεύτερης μεγαλύτερης αεροπορικής αγοράς μετά τις ΗΠΑ, σηματοδοτεί μια σημαντική ώθηση στην παγκόσμια επιβατική κίνηση».