ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2023

Αυτές είναι οι τάσεις που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2023

 

Τις σημαντικότερες τάσεις που διαμορφώνουν τη ξενοδοχειακή βιομηχανία διερεύνησε και παρουσιάζει το κορυφαίο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων RoomRaccoon, στο πλαίσιο της ετήσιας έκθεσής του με τίτλο «RoomRaccoon Report 2022, A Year of Impact: What’s Next?».

Η έκθεση ανέλυσε δεδομένα κρατήσεων από χιλιάδες ανεξάρτητα ξενοδοχεία σε 54 χώρες από όλο τον κόσμο καθώς και δεδομένα βασικών επιδόσεων των ξενοδοχείων όπως η πληρότητα, το RevPAR, το χρονικό περιθώριο κρατήσεων, η διάρκεια διαμονής, τα διεθνή και τα ταξίδια εσωτερικού, οι απευθείας κρατήσεις και οι κρατήσεις μέσω ΟΤΑ αλλά και δεδομένα επιδόσεων upsell με στόχο να προβλέψει τις τάσεις που θα διαμορφώσουν της ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2023.

Από την έκθεση προκύπτουν τα ακόλουθα συμπεράσματα... 

  • Οι απευθείας κρατήσεις βρίσκονται σε άνθηση. Οι απευθείας κρατήσεις ακολουθούν ανοδική πορεία, παρουσιάζοντας αύξηση 169% έναντι του 2019. Αυτό αντιπροσωπεύει τη συνεχιζόμενη διάθεση των επισκεπτών για μεγαλύτερο έλεγχο των κρατήσεων διαμονής.
  • Τα ξενοδοχεία δημιουργούν μεγαλύτερα έσοδα. Τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) το 2022 παρουσιάζουν αύξηση 46% έναντι του 2021 με έκρηξη για την ευρωπαϊκή καλοκαιρινή σεζόν και στο ποσό ρεκόρ των 105 ευρώ στις 13 Αυγούστου του 2022.
  • Οι αξιομνημόνευτες εμπειρίες είναι πιο σημαντικές από τον αυξανόμενο πληθωρισμό. Το 2022, οι πελάτες της RoomRaccoon που χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένη τεχνολογία upsell, σημείωσαν μερικές από τις υψηλότερες επιδόσεις συμπληρωματικών εσόδων που αφορούν κυρίως αναβάθμιση δωματίου, πρωινό, τσεκ ιν από νωρίς ή τσεκ άουτ αργά και ένα μπουκάλι σαμπάνιας.
  • Ο εσωτερικός τουρισμός συνεχίζει δυναμικά. Πάρα την αύξηση 33% στις κρατήσεις ξενοδοχείων από διεθνείς ταξιδιώτες, οι κρατήσεις εσωτερικούς αντιπροσώπευσαν το 64% των κρατήσεων το 2022 και θα συνεχίσουν να επιφυλάσσουν σημαντικές επιχειρηματικές δυνατότητες για τα ξενοδοχεία.
  • Η χρονική περίοδος μεταξύ κράτησης και έναρξης διαμονής επιστρέφει στο κανονικό. Η μέση χρονική  περίοδος από την κράτηση βρίσκεται σε αντιστοιχία με τα προπανδημικά επίπεδα, και το 2022 ανήλθε στις 30 ημέρες έναντι 31 ημερών το 2019. Αυτό αποτελεί ένδειξη αλλαγής της εμπιστοσύνης στα ταξίδια καθώς οι περιορισμοί έχουν αρθεί και το ταξιδιωτικό τοπίο έχει σταθεροποιηθεί.