ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022

Η Θεσσαλονίκη ταξιδεύει παντού με όχημα το “Treat yourself with…Thessaloniki”

 Το “Treat yourself with…Thessaloniki” προβαλλόταν καθ’όλη τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού στο γερμανικό τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV, που εκπέμπει σε 38,1 εκατ. νοικοκυριά στη Γερμανία. Ακόμη, η καμπάνια “έπαιξε¨ μέσα από τα social media της MedCruise, διαμοιράστηκε στα συνδεδεμένα μέλη του ΠΟΤ μέσα από το newsletter του και δημοσιεύθηκε στο πολωνικό Μέσο “All Inclusive”.

Με μια σειρά από στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και η πρόεδρος του και αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου, ενισχύουν την εικόνα του προορισμού στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

Η νέα διαφημιστική παραγωγή του ΟΤΘ με τίτλο “Treat yourself with…Thessaloniki”, με αφορμή στην Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, έκανε το γύρο του κόσμου.

Δεδομένου του ότι η Νο1 χώρα σε αφίξεις για την Θεσσαλονίκη το 2022 ήταν με διαφορά η Γερμανία, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συνέχισε την πολύ επιτυχημένη συνεργασία του με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV.

Το “Treat yourself with…Thessaloniki” προβαλλόταν καθ’όλη τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού επανειλημμένα στον εν λόγω σταθμό. Το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατ. νοικοκυριά στη Γερμανία (σε όλη τη χώρα), με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες ενώ το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ. Δεδομένου του ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους.

Η Θεσσαλονίκη κατάφερε ως πόλη να βρει το δικό της τηλεοπτικό “slot” σε μία τόσο ιδιαίτερη ημέρα. Σε αυτό έπαιξε ρόλο η ποιότητα και ο ψυχαγωγικός χαρακτήρας της καμπάνιας, αλλά και η χρόνια συνεργασία του ΟΤΘ με τους ανθρώπους του σταθμού.

H καμπάνια:

  • “ταξίδεψε” επίσης μέσα από τα social media της MedCruise (Ένωση Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας)
  • διαμοιράστηκε στα συνδεδεμένα μέλη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού μέσα από το newsletter του
  • δημοσιεύθηκε στο πολωνικό Μέσο “All Inclusive
  • προβλήθηκε μέσα από την ελληνική τηλεόραση.

Ψηφιακή καμπάνια υλοποιήθηκε επίσης στα Social Media, συγκεντρώνοντας πάνω από 350.000 views σε 17 χώρες.

Παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά της αγοράς επιλέχθηκαν οι χώρες στόχοι, αλλά και η ένταση της προβολής ανά περιοχή. Στην Ευρώπη επιλέχθηκαν περιοχές που έχουν απευθείας αεροπορική σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, χώρες από τις οποίες δεχόμαστε οδικό τουρισμό όπως επίσης και κάποιες στοχευμένες πόλεις στη Βόρειο Αμερική.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με τη νέα του παραγωγή, κατάφερε να ενισχύσει την αποτελεσματική στρατηγική content marketing..