Ερευνα έδειξε οτι το 87% των αμερικανικών ξενοδοχείων συνεχίζουν να μη βρίσκουν προσωπικό, με το πρόβλημα να είναι σοβαρό στο 36% εξ αυτών. Η πιο σημαντική ανάγκη εντοπίζεται στην έλλειψη προσωπικού στον τομέα της καθαριότητας, με το 43% των ξενοδόχων να την κατατάσσει ως τη μεγαλύτερη πρόκληση.
Οι διαπιστώσεις αυτές, που αναδεικνύονται στη νέα έρευνα της Ένωσης των αμερικανών ξενοδόχων (American Hotel & Lodging Association - AHLA), είναι πάντως καλύτερες από αυτές του Μαίου. Τότε, η έρευνα έδειξε ότι το 97% των ερωτηθέντων - μελών της Ένωσης ξενοδοχείων - δήλωσαν ότι είχαν έλλειψη προσωπικού, το 49% ότι το πρόβλημα ήταν πολύ σοβαρό, με το 58% να κατατάσσει τη φροντίδα του καταλύματος ως τη μεγαλύτερη πρόκληση.
Τα αμερικανικά ξενοδοχεία, προκειμένου να προσελκύσουν εργαζόμενους, έχουν ενεργοποιήσει μια σειρά από κίνητρα για την κάλυψη των κενών θέσεων, όπως: το 81% έχει αυξήσει τους μισθούς, το 64% προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία με το ωράριο και το 35% έχει διευρυμένα προνόμια. Όμως, το 91% λέει ότι εξακολουθεί να μην μπορεί να καλύψει τις κενές θέσεις. Οι ερωτηθέντες προσπαθούν να καλύψουν κατά μέσο όρο 10,3 θέσεις ανά ακίνητο, από 12 κενές θέσεις τον Μάιο.
Αξιοσημείωτο ότι, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας των ΗΠΑ, από τον Αύγουστο, η απασχόληση στα ξενοδοχεία μειώθηκε κατά σχεδόν 400.000 θέσεις εργασίας σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020. Τα ξενοδοχεία αναζητούν να καλύψουν πολλές από τις θέσεις εργασίας που χάθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 115.000 θέσεων εργασίας σε ξενοδοχεία που είναι κενές αυτήν τη στιγμή σε όλη την αμερικανική επικράτεια.
Οι ξενοδόχοι τονίζουν ότι ο μέσος εθνικός μισθός στα ξενοδοχεία μέχρι τον Ιούνιο του 2022 είναι πάνω από 22 $ ανά ώρα, υψηλότερος από κάθε άλλη χρονιά. Εξάλλου, την τελευταία τριετία οι μέσοι μισθοί στα ξενοδοχεία αυξήθηκαν ταχύτερα από τους μέσους μισθούς σε ολόκληρη τη γενική οικονομία.
Η ένωση ξενοδοχείων AHLA έχει ξεκινήσει καμπάνια με τίτλο «A Place to Stay», που βρίσκεται σε εξέλιξη σε 18 πολιτείες, προκειμένου να προσελκύσει εργαζόμενους και να καλύψει τις ανοιχτές θέσεις. Η καμπάνια δίνει έμφαση στο ότι υπάρχουν πάνω από 200 επιλογές σταδιοδρομίας στην ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AHLA, Chip Rogers, σε δηλώσεις του τόνισε ότι με τα κίνητρα και τους μισθούς που υπάρχουν στα αμερικανικά ξενοδοχεία τώρα είναι η καλύτερη στιγμή από ποτέ για να εργαστεί κανείς στα ξενοδοχεία.