Τα επαγγελματικά ταξίδια θα είναι λιγότερα σε αριθμό αλλά με σκοπό, σύμφωνα με την επιτροπή Ευρωπαίων επιχειρηματιών (Masters of Travel) που είναι υπεύθυνοι για εταιρικά ταξίδια από 10 κλάδους που συγκαλείται από τον παγκόσμιο όμιλο φιλοξενίας Accor.
Η εκδήλωση Masters of Travel 2022 της Accor, αποκάλυψε ότι η βιωσιμότητα και η ευημερία είναι δύο από τις λέξεις-κλειδιά σε έναν κόσμο όπου οι οικονομικοί προϋπολογισμοί αντικαθίστανται από προϋπολογισμούς άνθρακα.
Επαγγελματικά ταξίδια σε χαμηλότερο επίπεδο από ό,τι πριν από την πανδημία
Η Sophie Hulgard, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων Βόρεια Ευρώπη της Accor, προβλέπει ότι το 2022 θα πραγματοποιηθούν 20% λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια σε σύγκριση με το 2019.
Ένας άλλος εκπρόσωπος Masters of Travel εκτιμά ότι θα είναι 50% λιγότερα ταξίδια.
Η μείωση των προβλέψεων αποδίδεται στην τεχνολογία που αντικαθιστά την ανάγκη για ταξίδια από τις επιχειρήσεις.
Επιτακτική ανάγκη για συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο
Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει επιτακτική ανάγκη για συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο.
Οι εργαζόμενοι αναμένουν να έχουν 25% περισσότερα έσοδα μέσω των συναντήσεων πρόσωπο με πρόσωπο σε σχέση με τις εικονικές, να επιτυγχάνουν τριπλάσια από αυτές και να επωφελούνται από μια σειρά από πλεονεκτήματα ευημερίας, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνικής αλληλεπίδρασης με συναδέλφους και συνεργάτες.
Οι εκπρόσωποι είπαν ότι η δέσμευση των εργαζομένων και η παρακίνηση τους να επιστρέψουν στο δρόμο, όταν έχουν πλέον συνηθίσει να εργάζονται από το σπίτι, αποτελεί προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις το 2022, επειδή πιστεύουν ότι η παραγωγικότητα και τα έσοδα αυξάνονται όταν οι άνθρωποι συνδέονται αυτοπροσώπως.
Η έρευνα της Accor το επιβεβαιώνει. Οι επαγγελματίες αναμένουν ότι θα κάνουν κατά μέσο όρο 23% περισσότερες προσφορές ετησίως όταν μπορούν να μιλήσουν με τις επαφές τους πρόσωπο με πρόσωπο, αντί να χρησιμοποιούν επιλογές όπως τηλεδιάσκεψη ή τηλέφωνο.
Επαγγελματικά ταξίδια με σκοπό
Ωστόσο, οι προτεραιότητες των επαγγελματικών ταξιδιών έχουν υποστεί σημαντική αλλαγή. Η Masters of Travel 2022 διαπίστωσε ότι στον κόσμο των επαγγελματικών ταξιδιών μετά την πανδημία, κάθε ταξίδι πρέπει να δικαιολογεί το κόστος του άνθρακα.
Όπως είπε ένας εκπρόσωπος, «η αντιστάθμιση δεν είναι πλέον αρκετή και οι συνεργάτες μας στο ξενοδοχείο πρέπει να αποδείξουν ότι μειώνουν ενεργά το αποτύπωμα μας».
Η ικανότητα πραγματοποίησης συσκέψεων εικονικά ή με υβριδική τεχνολογία εκτιμάται από τους ηγέτες των επιχειρήσεων, αλλά το ταξίδι για μια συνάντηση πρέπει να είναι «κρίσιμο για τις επιχειρήσεις» για να δικαιολογήσει το οικονομικό κόστος και το κόστος άνθρακα.
Συνοψίζοντας την κεντρική σημασία των περιβαλλοντικών ζητημάτων, ένας εκπρόσωπος πρότεινε ότι «το 2023 θα έχουμε έναν προϋπολογισμό άνθρακα αντί για οικονομικό προϋπολογισμό».
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες στοχεύουν να κάνουν τα ταξίδια να μετρούν επαγγελματικά, οικονομικά, βιώσιμα και προσωπικά.
Με ποιους τρόπους θα γίνουν τα επαγγελματικά ταξίδια με σκοπό
- Σύγκριση επιλογών ξενοδοχείων και μεταφορών χρησιμοποιώντας αριθμομηχανές άνθρακα για να κάνουν τους ταξιδιώτες και τους πελάτες να συνειδητοποιήσουν περισσότερο το κόστος άνθρακα των ταξιδιών τους.
Εργαλεία όπως ο Υπολογιστής άνθρακα της Accor αυξάνουν την επίγνωση και την κατανόηση, επιδεικνύοντας τον αντίκτυπο διαφορετικών στοιχείων του ταξιδιού τους κατά τη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιού. - Προώθηση παραμονής μεγαλύτερης διάρκειας, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει «διασκεδασμός» (συνδυασμός επιχειρήσεων και ευχαρίστησης), κάτι που στο παρελθόν δεν θεωρούνταν πάντα τόσο ευγενικά.
Η τάση «Linger Longer» αποτελεί ολοένα και περισσότερο παράγοντα για επαγγελματικά ταξίδια, με έναν εκπρόσωπο να εξηγεί ότι «η συνάντηση τεσσάρων ή πέντε πελατών σε αντίθεση με έναν ή δύο σημαίνει λιγότερα ταξίδια και λιγότερο άνθρακα».
Πρόσφατη δημοσκόπηση της Accor μεταξύ ταξιδιωτών στη Βόρεια Ευρώπη έδειξε ότι 1 στους 10 σχεδίαζε να παρατείνει τις διακοπές του το 2022 δουλεύοντας στο εξωτερικό και το 53% αγαπούσε την ελευθερία της εργασίας από οπουδήποτε, την ευελιξία που δίνει στις εταιρείες ευκαιρίες να βελτιώσουν ταυτόχρονα το εμπορικό σήμα του εργοδότη τους και το αποτύπωμα άνθρακα των επαγγελματικών τους ταξιδιών. - Επιμένοντας σε υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας και αποδεχόμενοι κανένα «πράσινο πλύσιμο» από τους εταίρους, με έναν εκπρόσωπο να καθιστά πολύ σαφές ότι εάν ανακαλυφθεί ότι οι περιβαλλοντικοί ισχυρισμοί είναι ψευδείς «η αντίδραση θα είναι τεράστια».
Ένας άλλος εκπρόσωπος εξήγησε ότι «ξενοδοχεία χωρίς ξεκάθαρο πράσινο ή στοχευμένο βιώσιμο πρόγραμμα δεν θα θεωρούνται προμηθευτές». Οι εκπρόσωποι συμφώνησαν ότι θέλουν τη διαβεβαίωση της επικύρωσης από τρίτα μέρη σε όλες τις πράσινες πρωτοβουλίες των προμηθευτών. - Ωθώντας τον κλάδο της φιλοξενίας να οδηγήσει τους επαγγελματίες ταξιδιώτες στο πράσινο ταξίδι και να τους βοηθήσει να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές, εκπαιδεύοντάς τους με μεγαλύτερη σαφήνεια για τον αντίκτυπο ορισμένων επιλογών κατά την κράτηση και την ίδια τη διαμονή.
Επιμονή σε ισχυρά διαπιστευτήρια προμηθευτών όχι μόνο στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα αλλά και σε τομείς όπως η επιχειρηματική ηθική, ο υπεύθυνος τουρισμός, η δέσμευση της κοινότητας, η ποικιλομορφία και η ένταξη. - Παροχή «πιστότητας στον τρόπο ζωής», βοηθά τους επαγγελματίες ταξιδιώτες βοηθούνται να βιώσουν σωστά έναν προορισμό ενώ βρίσκονται σε επαγγελματικά ταξίδια, για τη δική τους ψυχική ευημερία και την ικανοποίηση των εργαζομένων.
Η έρευνα της Accor δείχνει ότι το 47% των εργαζομένων δεν έχουν την κοινωνική αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους και τους συνεργάτες. Το Masters of Travel εντόπισε μετατόπιση όπου κάποιοι «μπορεί να μην ενοχλούνται από μια αναβάθμιση δωματίου, αλλά μπορεί να τους αρέσει μια περιήγηση στην πόλη με δωρεάν ενοικίαση ποδηλάτων».
Τα μέλη της επιτροπής θέλουν επίσης οι πόντοι επιβράβευσης να είναι ευέλικτοι και ολοκληρωμένοι. Να επεκτείνονται πέρα από τις διαμονές σε ξενοδοχεία και να περιλαμβάνουν ποτά και γεύματα, όπως και το πρόγραμμα ALL Accor Live Limitless.
«Βλέπουμε την εμφάνιση ενός σκοπού στα επαγγελματικά ταξίδια, επισημαίνει η Sophie Hulgard.
Οι εταιρείες θέλουν να μεγιστοποιήσουν την αξία κάθε ταξιδιού για να επανασυνδέσουν ομάδες, να αναπτύξουν την κουλτούρα, τη στρατηγική, να κλείσουν συμφωνίες και να ενισχύσουν τους δεσμούς με τους υπαλλήλους.
Τα επαγγελματικά ταξίδια επιτρέπουν πραγματικές συνδέσεις και έχουν απίστευτη δύναμη και αξία, όχι μόνο σε οικονομικούς όρους. Στη νέα νοοτροπία μετά την πανδημία αυξάνουν την ικανοποίηση και την ευημερία των εργαζομένων και συνεπώς την αφοσίωση στους εργοδότες.
Αλλά το μέλλον τους είναι να αντικατασταθούν τα ασήμαντα ταξίδια με κρίσιμα για τις επιχειρήσεις, σχεδιασμένα με βιώσιμο τρόπο που θα προσφέρουν στον εργαζόμενο, στον εργοδότη και στον πλανήτη».
www.tourismtoday.gr