ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 27 Αυγούστου 2022

Η IBTM World 2022 εστιάζει στην πολιτιστική δημιουργία

 

Ως μέρος της εστίασής της στη δημιουργία πολιτισμού, η IBTM World 2022 θα εισαγάγει τα IBTM Cultural Roadshows, που είναι σχεδιασμένα για να προβάλλουν διαφορετικούς πολιτιστικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

Η διεθνής τουριστική έκθεση IBTM ανακοίνωσε τις πρώτες λεπτομέρειες για την IBTM World 2022, που θα επικεντρωθεί στην “πολιτιστική δημιουργία”, καθώς ο κόσμος των επιχειρηματικών εκδηλώσεων προσαρμόζεται σε ένα πιο διαφοροποιημένο εργασιακό περιβάλλον μετά την πανδημία.

Οι διοργανωτές λένε ότι η εκδήλωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στον εκθεσιακό χώρο Fira Barcelona από τις 29 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου, θα δώσει την ευκαιρία στους συμεμτέχοντες να ανακαλύψουν το πως οι σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις δημιουργούν ευκαιρίες σε ολόκληρο τον κλάδο και να εξερευνήσουν τη σύγκλιση εκδηλώσεων και επιχειρήσεων πολιτισμού.

Ο David Thompson, διευθυντής Εκδηλώσεων της IBTM World, σχολιάζει: “Οι επιχειρηματικές εκδηλώσεις επιστρέφουν για να καλύψουν το κενό που άφησαν, αλλά έχουν επίσης ‘βγει μπροστά’ για να καλύψουν το νέο κενό που εμφανίστηκε: εκεί που ζει η επιχειρηματική κουλτούρα. Φέτος, εξετάζουμε πως η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε, οι εμπειρίες που δημιουργούμε και οι προορισμοί που επισκεπτόμαστε δημιουργούν κουλτούρες για τις επιχειρήσεις και απίστευτες δυνατότητες για τις εκδηλώσεις, προσφέροντας την ευκαιρία για καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα”.

Ως μέρος της εστίασής της στη δημιουργία πολιτισμού, η IBTM World 2022 θα εισαγάγει τα IBTM Cultural Roadshows. Σχεδιασμένα για να προβάλλουν διαφορετικούς πολιτιστικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο, τα Roadshows θα διερευνήσουν πως οι προορισμοί χρησιμοποιούν τη μοναδική τους κουλτούρα για να δημιουργήσουν τεράστιες δυνατότητες στον τομέα των εκδηλώσεων.

Το “Knowledge Programme” της IBTM World θα επικεντρωθεί στο βασικό πολιτιστικό θέμα της εκδήλωσης και θα περιλαμβάνει συνεδριακά τμήματα σχετικά με τις συνδέσεις, τις επιχειρήσεις, τις καριέρες, τις επώνυμες μάρκες και τις εμπειρίες, ενώ το “IBTM Accelerate” θα παρουσιάσει καινοτόμες ιδέες με ομιλητές που θα προσφέρουν εμπνευσμένες, σύντομες ομιλίες.

Οι εκδηλώσεις δικτύωσης της IBTM World θα αντικατοπτρίζουν φέτος τη μοναδική κουλτούρα διαφορετικών προορισμών, συμπεριλαμβανομένου του εξαιρετικά δημοφιλούς “Networking Hour“, του “Club Night” και της δεξίωσης υποδοχής την πρώτη μέρα με φαγητό, ζωντανή μουσική και χορό.

Για να ελευθερωθεί χρόνος στα χρονοδιαγράμματα των buyers ώστε να μπορούν να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικές συνεδρίες και συναντήσεις κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, φέτος το Πρόγραμμα Corporate Buyer και το Association Programme θα πραγματοποιηθούν.