Με την υποστήριξη του ΕΟΤ και της Aegean ξεκίνησε την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022 στο Ζάππειο το γαστρονομικό φεστιβάλ “Taste of Athens”, που παρουσιάζει την “αφρόκρεμα της εστιατορικής σκηνής της χώρας και βάζει την Αθήνα στην πρώτη γραμμή των παγκόσμιων γαστρονομικών προορισμών. Δέκα από τα κορυφαία αθηναϊκά εστιατόρια έρχονται στο Ζάππειο στην pop-up εκδοχή τους και σερβίρουν ένα ειδικό μενού γευσιγνωσίας με μερικά από τα signature πιάτα τους.
Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τέσσερις απολαυστικές ημέρες, γεμάτες γεύση, διασκέδαση, και αξέχαστες εμπειρίες. Κορυφαίοι chef, εμβληματικά πιάτα, διαδραστικά δρώμενα και ένα δυνατό πρόγραμμα μουσικής και διασκέδασης, με live εμφανίσεις-έκπληξη και DJ Sets, συμπληρώνουν το φεστιβαλικό “μενού”. Οι φετινοί κύριοι θεματικοί πυλώνες περιλαμβάνουν την κυκλική οικονομία, τη φιλοσοφία μηδενικού απορρίμματος (zero-waste), καθώς και την ενίσχυση της ισότιμης εκπροσώπησης των δύο φύλων.
Την πρώτη ημέρα του φεστιβάλ, οι πόρτες άνοιξαν με ένα welcome reception από τον ΕΟΤ, στο VIP Area by Aegean. Εκλεκτοί προσκεκλημένοι και κάτοχοι VIP εισιτηρίων θα “προσγειωθούν” στο Περιστύλιο, που μεταμορφώνεται στο νέο Aegean Business Lounge στην περιοχή Extra Schengen του Aεροδρομίου της Αθήνας.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, που παραβρέθηκε στον χώρο του Ζαππείου για την επίσημη έναρξη του γαστρονομικού φεστιβάλ της πρωτεύουσας, αναφέρει σχετικά: “Το Taste of Athens είναι ένα σημαντικό φεστιβάλ που προβάλει την ελληνική γαστρονομία με τον καλύτερο τρόπο, μέσα από τις δημιουργίες σημαντικών σεφ και κορυφαίων εστιατορίων της χώρας και μάλιστα σε μια περίοδο που η Αθήνα είναι γεμάτη ταξιδιώτες. Το φεστιβάλ αυτό είναι η καλύτερη διαφήμιση για την ανεπανάληπτη γαστρονομική εμπειρία που μπορεί να ζήσει κάποιος στην Αθήνα. Η γαστρονομία είναι ένα πολιτισμικό στοιχείο άρρηκτα συνδεδεμένο με την ταυτότητα και την αυθεντικότητα κάθε τόπου. Η ανάδειξη και η προβολή της είναι από τους βασικούς άξονες της στρατηγικής του ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Οι καμπάνιες μας άλλωστε εστιάζουν και σε αυτό το κομμάτι. Ο γαστρονομικός τουρισμός βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης παγκοσμίως. Στόχος μας στον ΕΟΤ είναι να αναδείξουμε την ιδιαίτερη γαστρονομική ταυτότητα της Ελλάδας που θα οδηγήσει και στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού μας”.
Από την πλευρά της, η διευθύντρια Marketing της Aegean κα Μαρίνα Βάλβη, σημειώνει: