Σύμφωνα με το FVW, εκπρόσωπος του υπουργείου υπενθυμίζει στις εταιρίες τη νομική υποχρέωσή τους να αποζημιώνουν τους πελάτες τους εντός 7 ημερών, καθώς σε διαφορετική περίπτωση «η πρακτική προπληρωμής θα πρέπει να επανεξεταστεί στην τρέχουσα μορφή της».
«Με την προπληρωμή των εισιτηρίων, οι επιβάτες διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο εάν οι πτήσεις ακυρωθούν ή εάν οι αερομεταφορείς πτωχεύσουν», επισημαίνει ο εκπρόσωπος του Γερμανικού υπουργείου, κάνοντας αναφορά στα παράπονα που διατυπώνονται εδώ και χρόνια από τις ενώσεις προστασίας καταναλωτών.