H Expedia λανσάρει μια πλατφόρμα νέας τεχνολογίας, την Open World, η οποία θα προσαρμόζει και θα διαθέτει στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες από συνεργάτες όλων των μεγεθών.
Οι κριτικές και αλληλεπιδράσεις με την εξυπηρέτηση πελατών πρόκειται να συμπεριληφθούν σε ένα νέο σκορ εμπειρίας πελατών το οποίο θα έχει άμεσο αντίκτυπο στα κριτήρια αναζήτησης στην πλατφόρμα.
Όπως επισημαίνει ο CEO της Expedia, Peter Kern, οι κριτικές θα παίζουν κεντρικό ρόλο στη νέα πλατφόρμα και θα καθοδηγούν τους ταξιδιώτες στις υπηρεσίες που προσφέρονται. Οι συνεργάτες της Expedia θα λαμβάνουν στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις κριτικές και συγκεκριμένες συστάσεις προκειμένου να βελτιώνουν την προσφορά και τις υπηρεσίες τους.
Λόγω μεγάλης ποικιλίας πηγών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των κριτικών από τους ταξιδιώτες και των αλληλεπιδράσεων εξυπηρέτησης πελατών, κάθε ξενοδοχείο θα συγκεντρώνει ένα νέο σκορ εμπειρίας επισκεπτών. Αυτό το σκορ θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις αναζητήσεις και στα κριτήρια φίλτρων που θα καθορίζουν την ορατότητα των υπηρεσιών στον αλγόριθμο της Expedia.
Έπειτα από δύο έτη κατά τα οποία εξετάσαμε τις δυνατότητές μας, αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή, δήλωσε ο κ. Kern. Αντί για μια αγορά με επίκεντρο την τιμή, οραματιστήκαμε έναν κόσμο όπου οι ταξιδιώτες θα μπορούν να διαλέγουν ανάμεσα σε σωστές επιλογές σύμφωνα με τις ανάγκες τους, με διαφάνεια σχετικά με τις αξίες και τις προσδοκίες τους, είπε. Η νέα πλατφόρμα προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου με δομικά στοιχεία όπως η πληρωμή, η πρόληψη της απάτης, η συνομιλία και η εξυπηρέτηση», τόνισε.