ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Επαναπιστοποίηση της Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών από την TÜV AUSTRIA HELLAS βάσει των προτύπων

Η Επιχειρηματική Μονάδα Συστημάτων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) μετά από τη διαδικασία επιθεώρησης της TÜV AUSTRIA HELLAS, ηγετικού φορέα πιστοποίησης της χώρας, ολοκλήρωσε με επιτυχία την επαναπιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ), σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ISO 9001:2015 και του Συστήματος Διαχείρισης Παροχής Υπηρεσιών και τις απαιτήσεις του ISO/IEC 20000-1:2018. 


Με την εφαρμογή των δύο διεθνών προτύπων, αξιολογήθηκε το συνολικό πλαίσιο λειτουργίας και διαχείρισης των παρεχόμενων Υπηρεσιών Πληροφορικής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με τελικό στόχο την διαρκή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών, τη βελτίωση των επιδόσεων, την αναγνώριση των κινδύνων και την εξάλειψή τους.   

Από την πλευρά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ο κ. Αλέξανδρος Ζιώμας, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, επισημαίνει: «Με τη διατήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) και του Συστήματος Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ISO 9001:2015 και ISO/IEC 20000:2018 αντίστοιχα, επιβεβαιώνεται ότι οι διαδικασίες διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής ευθυγραμμίζονται τόσο με τις ανάγκες της εταιρείας μας όσο και με τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές. Με την επαναπιστοποίηση των δύο προτύπων, τρεις βασικοί στόχοι επιτυγχάνονται : η αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επιβατικού μας κοινού καθώς επίσης και των επισκεπτών του αεροδρομίου, η εξασφάλιση  βέλτιστης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στους φορείς και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη Αεροδρομιακή Κοινότητα και, τέλος, η μετεξέλιξη της Διεύθυνσής μας, η οποία με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και έχοντας στο επίκεντρο των στόχων της, την απλοποίηση των διαδικασιών, την ευελιξία, την πολλαπλή λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα συμβάλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας.»

«Στην TÜV AUSTRIA HELLAS αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση που η εταιρεία μας αποτελεί την πρώτη επιλογή για την Πιστοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Υπηρεσιών Πληροφορικής, κορυφαίων επιχειρήσεων και οργανισμών της χώρας μας. Η πρόσφατη επαναπιστοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με τα  διεθνή  πρότυπα ISO 9001:2015 & ISO/IEC 20000-1:2018, αποδεικνύει ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προσφέρει με συνέπεια υψηλής ποιότητας υπηρεσίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, με τελικό στόχο την αποτελεσματική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών τους.», αναφέρει σχετικά ο CEO της TÜV AUSTRIA HELLAS, Ιωάννης Καλλιάς.