Το 73% των Αμερικανών καταναλωτών σκοπεύουν να κάνουν διακοπές τους επόμενους έξι μήνες, σύμφωνα με νέα μελέτη της MMGY Travel Intelligence, που ανιχνεύει το πορτρέτο των Αμερικανών ταξιδιωτών. Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το 62% πριν από ένα χρόνο.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο και ρωτήθηκαν πάνω από 4.500 Αμερικανοί.
Όπως δήλωσε το στέλεχος της MMGY Travel Intelligence, Chris Davidson, η εταιρεία ερευνών αναμένει ότι το 2022 θα είναι έτος ανάπτυξης για τον ταξιδιωτικό κλάδο, με πολλούς Αμερικανούς να σχεδιάζουν "μεγάλα ταξίδια", κάτι που τους έλλειψε τα τελευταία χρόνια.
Ο πληθωρισμός και η αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου μπορεί να φέρνουν τους Αμερικανούς λίγο πιο κοντά στο σπίτι τους ή να αλλάξουν ελαφρώς τις δαπάνες τους, αλλά η ζήτηση για ταξίδια είναι απτή, δήλωσε χαρακτηριστικά.
Σε γενικές γραμμές το πορτρέτο του Αμερικανού τουρίστα αυτήν την εποχή σκιαγραφείται από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
- Για την πλειονότητα των Αμερικανών, ο COVID-19 δεν αποτελεί πλέον εμπόδιο για τα ταξίδια. Επιπλέον, το ποσοστό των εμβολιασμένων ταξιδιωτών συνεχίζει να αυξάνεται, με το 69% των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής να δηλώνουν ότι είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Το ποσοστό είναι αυξημένο κατά 4% έναντι της έρευνας τον Οκτώβριο.
- Οι ταξιδιώτες που δηλώνουν ότι δεν θα κάνουν το εμβόλιο παραμένουν σταθεροί στο 16%.
- Μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων, οι νεότερες γενιές σκοπεύουν να κάνουν περισσότερες διακοπές τους επόμενους 12 μήνες, με τους Gen Zs και τους Millennials να πρωτοστατούν με μέσο όρο σε προγραμματισμένα ταξίδια 5,0 και 4,1 αντίστοιχα.
- Αντίθετα, οι παλαιότερες γενιές σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα στις διακοπές τους, με τους Boomers να σχεδιάζουν δαπάνες κατά μέσο όρο 1.142 $ ανά ταξίδι. Η Gen X έχει ταξιδιωτικό προϋπολογισμό περί τα 670 $ συνολικά ανά ταξίδι.
- Στην αυξανόμενη τάση των σόλο ταξιδιών, 1 στους 4 Αμερικανούς σκοπεύει να κάνει ένα ταξίδι μόνος του τους επόμενους έξι μήνες. Οι προορισμοί των ΗΠΑ που προσελκύουν μεμονωμένους ταξιδιώτες είναι οι τρεις πόλεις στην Καλιφόρνια – το Λος Άντζελες, το Παλμ Σπρινγκς και το Αναχάιμ – μαζί με το Σικάγο, την Ατλάντα, την Αν Άρμπορ και το Κάνσας Σίτι.
- Οι ταξιδιώτες αναφέρουν ότι χρησιμοποίησαν λιγότερες πηγές για ιδέες και έμπνευση στο ταξίδι τους το 2022 από ό,τι το 2021, αναζητώντας 4,7 πηγές κατά μέσο όρο. Οι συμβουλές των φίλων και της οικογένειας είναι η κορυφαία πηγή ιδεών και έμπνευσης για όλες τις γενιές, αλλά πέρα από αυτό οι πηγές που εξετάζονται διαφέρουν πολύ ανάλογα με την ηλικία. Η χρήση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (ΟΤΑ) μειώθηκε σημαντικά σε σχέση με πέρυσι, πέφτοντας από το 24% στο 19%.
- Τα πρότυπα καθαριότητας του ξενοδοχείου είναι πλέον εξίσου σημαντικά με την τιμή του δωματίου και το δωρεάν πρωινό ως προς τα κριτήρια επιλογής του καταλύματος διαμονής. Καθώς τα ξενοδοχειακά brand επιδίδονται σε έναν σκληρό ανταγωνισμό για την προσέλκυση πελατών, η καθαριότητα θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα νέο μέτρο πολυτέλειας, ιδίως όσον αφορά το φιλτράρισμα του αέρα στους χώρους, τα υγειονομικά πρωτόκολλα και άλλους τομείς υγείας και ασφάλειας.
- Τέλος, όσον αφορά τη βιωσιμότητα, 6 στους 10 ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ταξιδιωτικούς παρόχους που επιδεικνύουν δέσμευση για περιβαλλοντική ευθύνη.
- Επιπλέον, το 81% των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να αλλάξουν τις ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές για να μειώσουν τις συνολικές επιπτώσεις στο περιβάλλον – αυτό δηλώνεται από την πλειοψηφία των ταξιδιωτών σε κάθε γενιά (Gen Zs στο 89%, Millennials στο 90%, Gen Xers στο 79% και Boomers στο 72%).
Η ανησυχία από τον πόλεμο στην Ουκρανία
Στις 4 Μαρτίου, η MMGY Travel Intelligence δημοσίευσε τα ευρήματα μιας ξεχωριστής μελέτης που μετρά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία στις ευρωπαϊκές ταξιδιωτικές προθέσεις. Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το 47% των Αμερικανών που σκέφτονται να κάνουν διακοπές στην Ευρώπη θα περιμένουν να δουν πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση προτού κάνουν σχέδια. Η πιθανότητα επέκτασης της σύγκρουσης σε άλλες γειτονικές χώρες αναφέρθηκε ως η κύρια ανησυχία από το 62% των ερωτηθέντων.
www.tornosnews.gr