ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 2 Απριλίου 2022

Σαλπάρει η κρουαζιέρα το 2022 Πώς διαμορφώνεται η ταξιδιωτική ζήτηση

 

Έτοιμοι να σαλπάρουν είναι φέτος οι Αμερικανοί ταξιδιώτες σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας arrivia.

Μάλιστα φαίνονται ιδιαίτερα αισιόδοξοι για τα ταξιδιωτικά τους σχέδια κρουαζιέρας για το 2022.

Η εταιρεία ερεύνησε 1.453 Αμερικανούς μεταξύ 3 Νοεμβρίου 2021 και 10 Ιανουαρίου 2022. Όλοι τους είναι μέλη ενός ταξιδιωτικού κλαμπ ή προγράμματος ταξιδιωτικών παροχών.

Περισσότερο από το 80% των ερωτηθέντων έχουν κάνει κράτηση για κρουαζιέρα τα επόμενα δύο χρόνια ή σχεδιάζουν ή σκέφτονται διακοπές κρουαζιέρας.

Από όσους έχουν ήδη κάνει κράτηση για κρουαζιέρα, το 37% σκόπευε να ταξιδέψει την άνοιξη. Το 22% το καλοκαίρι και το 31% το φθινόπωρο.

Οι καταναλωτές, ωστόσο, ήταν πολύ ξεκάθαροι ότι υποστηρίζουν τις προσπάθειες των γραμμών κρουαζιέρας να κάνουν τα ταξίδια όσο το δυνατόν ασφαλέστερα.

Πάνω από το 50% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήθελαν να δουν καθολική κάλυψη και εμβολιασμό στο πλοίο. Επίσης θα αισθάνονται ασφάλεια με την κοινωνική απόσταση στις δραστηριότητες κρουαζιέρας.

Πάντως η αξία εξακολουθεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη λήψη αποφάσεων.

Παρά τη συσσωρευμένη ζήτηση για ταξίδια, το 46% των καταναλωτών θεωρεί ότι η σχέση ποιότητας/τιμής είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας όταν κάνουν κράτηση κρουαζιέρας. Αυτό μάλιστα περισσότερο από τα διπλά δρομολόγια/προορισμούς και τα πρωτόκολλα COVID/ασφάλειας.

Οι καλύτερες τιμές και οι προσφορές ήταν επίσης ο δεύτερος κύριος λόγος που οι ταξιδιώτες δεν έχουν κάνει κράτηση για κρουαζιέρα τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Η εστίαση στην αξία απεικονίζεται από το σημαντικό ποσοστό (18%) των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν πόντους επιβράβευσης για να καλύπτουν μέρος ή όλο το κόστος μιας κρουαζιέρας.

Άλλα ευρήματα από την έρευνα:

  • Το 66% των καταναλωτών επιλέγει πολυτελή κρουαζιερόπλοια σε σχέση με μεγάλες κρουαζιέρες ή εξειδικευμένες κρουαζιέρες στο ποτάμι.
  • Οι ταξιδιώτες επιλέγουν ιστορικά δημοφιλείς προορισμούς με την επιθυμία για πολυτελείς εμπειρίες κρουαζιέρας. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες που είχαν κλείσει ή σχεδίαζαν να κλείσουν μια κρουαζιέρα είχαν το βλέμμα τους στην Καραϊβική, με το 17% να μηδενίζει τις Μπαχάμες ως τον επόμενο σταθμό.
  • Το 54% είπε ότι σκέφτεται μια κρουαζιέρα έξι έως εννέα ημερών. Το 11% είπε ότι δέκα ημέρες ή περισσότερες είναι η τέλεια διάρκεια ταξιδιού.