Έτοιμοι να σαλπάρουν είναι φέτος οι Αμερικανοί ταξιδιώτες σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας arrivia.
Μάλιστα φαίνονται ιδιαίτερα αισιόδοξοι για τα ταξιδιωτικά τους σχέδια κρουαζιέρας για το 2022.
Η εταιρεία ερεύνησε 1.453 Αμερικανούς μεταξύ 3 Νοεμβρίου 2021 και 10 Ιανουαρίου 2022. Όλοι τους είναι μέλη ενός ταξιδιωτικού κλαμπ ή προγράμματος ταξιδιωτικών παροχών.
Περισσότερο από το 80% των ερωτηθέντων έχουν κάνει κράτηση για κρουαζιέρα τα επόμενα δύο χρόνια ή σχεδιάζουν ή σκέφτονται διακοπές κρουαζιέρας.
Από όσους έχουν ήδη κάνει κράτηση για κρουαζιέρα, το 37% σκόπευε να ταξιδέψει την άνοιξη. Το 22% το καλοκαίρι και το 31% το φθινόπωρο.
Οι καταναλωτές, ωστόσο, ήταν πολύ ξεκάθαροι ότι υποστηρίζουν τις προσπάθειες των γραμμών κρουαζιέρας να κάνουν τα ταξίδια όσο το δυνατόν ασφαλέστερα.
Πάνω από το 50% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήθελαν να δουν καθολική κάλυψη και εμβολιασμό στο πλοίο. Επίσης θα αισθάνονται ασφάλεια με την κοινωνική απόσταση στις δραστηριότητες κρουαζιέρας.
Πάντως η αξία εξακολουθεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη λήψη αποφάσεων.
Παρά τη συσσωρευμένη ζήτηση για ταξίδια, το 46% των καταναλωτών θεωρεί ότι η σχέση ποιότητας/τιμής είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας όταν κάνουν κράτηση κρουαζιέρας. Αυτό μάλιστα περισσότερο από τα διπλά δρομολόγια/προορισμούς και τα πρωτόκολλα COVID/ασφάλειας.
Οι καλύτερες τιμές και οι προσφορές ήταν επίσης ο δεύτερος κύριος λόγος που οι ταξιδιώτες δεν έχουν κάνει κράτηση για κρουαζιέρα τους τελευταίους δώδεκα μήνες.
Η εστίαση στην αξία απεικονίζεται από το σημαντικό ποσοστό (18%) των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν πόντους επιβράβευσης για να καλύπτουν μέρος ή όλο το κόστος μιας κρουαζιέρας.
Άλλα ευρήματα από την έρευνα:
- Το 66% των καταναλωτών επιλέγει πολυτελή κρουαζιερόπλοια σε σχέση με μεγάλες κρουαζιέρες ή εξειδικευμένες κρουαζιέρες στο ποτάμι.
- Οι ταξιδιώτες επιλέγουν ιστορικά δημοφιλείς προορισμούς με την επιθυμία για πολυτελείς εμπειρίες κρουαζιέρας. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες που είχαν κλείσει ή σχεδίαζαν να κλείσουν μια κρουαζιέρα είχαν το βλέμμα τους στην Καραϊβική, με το 17% να μηδενίζει τις Μπαχάμες ως τον επόμενο σταθμό.
- Το 54% είπε ότι σκέφτεται μια κρουαζιέρα έξι έως εννέα ημερών. Το 11% είπε ότι δέκα ημέρες ή περισσότερες είναι η τέλεια διάρκεια ταξιδιού.