Οι διαδικτυακές αναζητήσεις για την Αθήνα ξεπέρασαν τον Φεβρουάριο του 2022 τα επίπεδα του Φεβρουαρίου του 2019.
Η παρακολούθηση των διαδικτυακών αναζητήσεων για έναν προορισμό, όπως τονίζει η εταιρεία, έχει ιδιαίτερη σημασία για να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις χρονολογικά αλλά και ανά χώρα προέλευσης της τουριστικής ζήτησης.
Αναλυτικά οι τάσεις της ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για την Αθήνα [Επικαιροποιημένα στοιχεία Φεβρουαρίου]:
- Στην Χρονολογική Σειρά Αναζητήσεων Παγκοσμίως παρατηρούμε πως ο όγκος διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα για τον Ιανουάριο του 2022 πλησιάζει τον όγκο που παρατηρήθηκε για τον Ιανουάριο του 2019 και 2020 αντίστοιχα. Ακόμα, θετικό είναι το γεγονός πως οι αναζητήσεις για τον Φεβρουάριο του 2022 ξεπέρασαν αυτές του Φεβρουαρίου του 2019 και 2020 αντίστοιχα.
- Με βάση τον Δείκτη Ανάκαμψης μετράμε την ποσοστιαία αλλαγή του όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα παγκοσμίως σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά αλλά και με το 2019 που αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον τουρισμό πριν την εμφάνιση της πανδημίας. Βλέπουμε πως μέχρι στιγμής (Φεβρουάριο 2022) έχουμε σημαντική αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα κατά 250% σε σχέση με το 2021 και αύξηση κατά 3% σε σχέση με το 2019.
- Τον Φεβρουάριο του 2022 παρατηρείται πολύ υψηλό συνολικό ενδιαφέρον βάσει αναζητήσεων, με τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γαλλία να είναι οι χώρες από όπου προέρχονται οι περισσότερες αναζητήσεις.
- Το 2022, οι 3 κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία.
- Το 2022 παρατηρείται σημαντική αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος για όλες τις εμφανιζόμενες χώρες. Σε σχέση με το 2019 όμως, οι χώρες που παρουσιάζουν αύξηση μέχρι στιγμής είναι μόνο η Γερμανία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ και η Ολλανδία.
Σχετικά με την έρευνα:
Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων εργαλείων της, του ανθρώπινου δυναμικού της και των πολύτιμων δεδομένων που παρέχει η Google, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την τουριστική ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς. Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 1917 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στην Αθήνα.