ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022

Ηotels.com - Έρευνα: Πώς θέλουν να ταξιδέψουν οι Βρετανοί στη μετά την πανδημία εποχή

  

Σε μια ενδιαφέρουσα έρευνα, που διεξήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο από τη Hotels.com,  διαπιστώθηκε ότι η πανδημία του κορωνοϊού συνέβαλλε σε μεγάλο βαθμό στη μεταβολή των αναγκών και των επιθυμιών των Βρετανών τουριστών.

Στο πλαίσιο της έρευνας, το 40% των Βρετανών τουριστών δήλωσε ότι δεν σκέφτεται πλέον τις διακοπές ως ξεκούραση και την ψυχαγωγία, αλλά ως μία ευκαιρία επαφής με άλλους ανθρώπους.  Ειδικά μετά την αναγκαστική κοινωνική απόσταση των τελευταίων δύο ετών, οι ταξιδιώτες λαχταρούν πλέον την κοινωνική αλληλεπίδραση, με το 49% των Βρετανών να συμφωνούν ότι τα ξενοδοχεία είναι ένα από τα κορυφαία μέρη για να κάνουν νέους φίλους.

Επιπλέον, σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, το 51% του πληθυσμού στο Ηνωμένο Βασίλειο βίωσε τη συρρίκνωση των κοινωνικών του κύκλων, με αποτέλεσμα σήμερα να αναζητά τα μέρη που να επιτρέπουν πραγματική σύνδεση και ανθρώπινη επαφή.

Η Hotels.com διαπίστωσε επίσης ότι το 2021, τα ξενοδοχεία με πισίνα, σπα και  γυμναστήριο, ήταν πιο δημοφιλή στην κατάταξη των ανέσεων των ξενοδοχείων  σε σύγκριση με το δωρεάν Wi-Fi, το οποίο έπεσε στην 9η θέση των προτιμήσεων σε σχέση με το 2019, που βρισκόταν στην Πέμπτη θέση των δημοφιλών υπηρεσιών.

Η πλατφόρμα κρατήσεων έχει επίσης αυξήσει το ενδιαφέρον για ξενοδοχεία με κοινωνικούς κόμβους και κοινότητες, όπως είναι για παράδειγμα ξενοδοχεία του Λονδίνου, τα οποία το 2021 σημείωσαν αύξηση πλέον του 130% σε σχέση με το 2019.

Η επιθυμία νέων γνωριμιών με συμπαθή πρόσωπα, παρουσιάζεται ιδιαίτερα έντονη μεταξύ των Βρετανών ταξιδιωτών. Σχεδόν το 29% των ερωτηθέντων παραδέχεται ότι είναι πλέον πιο πιθανό να χαμογελάσει σε αγνώστους γύρω από την πισίνα και το μπαρ ώστε να ξεκινήσει μια συνομιλία, ενώ ίδιο ποσοστό επιθυμεί να αποκτήσει φιλικές επαφές με το προσωπικό του ξενοδοχείου. ‘Οσον αφορά στο καλύτερο μέρος για νέες γνωριμίες, το 50% των Βρετανών συμφωνεί ότι είναι τα μπαρ.  

Συνολικά, το 54% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι όταν σχεδιάζει τα μελλοντικά του ταξίδια, βασικός παράγοντας είναι η δυνατότητα να γνωρίσει νέα άτομα στο ξενοδοχείο. Το 24% των ταξιδιωτών δίνει πλέον προτεραιότητα σε περιοχές με κόσμο παρά σε απομονωμένα μέρη,  υποδηλώνοντας μια μεγάλη μετατόπιση από τις «διακοπές απομόνωσης».

Η έρευνα έδειξε επίσης την αυξανόμενη τάση για μεμονωμένα ταξίδια. Το 2021, η Hotels.com σημείωσε αύξηση 11% στις αναζητήσεις από Βρετανούς για διαμονή σε μονόκλινα δωμάτια εντός της επικράτειας, ενώ το 45% των ταξιδιωτών θεωρεί ότι τα solo ταξίδια είναι ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσει νέους ανθρώπους.

Επίσης, το 15% των ερωτηθέντων παραδέχεται ότι ο λόγος που τους αρέσει να γνωρίζουν νέους ανθρώπους στις διακοπές, είναι για να βιώσουν ένα ρομαντικό ειδύλλιο.

Προς τούτο, έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις για προορισμούς ειδυλλιακών νησιών  όπως η Μύκονος, ενώ περισσότεροι μεμονωμένοι ταξιδιώτες του 2021 αναζήτησαν διαμονή στο Ντουμπάι παρά στις πόλεις του Παρισιού, της Νέας Υόρκης και του Δουβλίνου, που ήταν όλες πιο δημοφιλείς το 2019.

Τέλος, αν και σε κάποιους αρέσει να ταξιδεύουν μόνοι, το 1 /4 των Βρετανών επιλέγει να ταξιδέψει με έναν τουλάχιστον φίλο, γι’ αυτό και αυξάνονται και οι αναζητήσεις για διαμονή σε ξενώνες και εξοχικές κατοικίες.

www.tornosnews.gr/