ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

Διάλεξη για τη φιλοξενία ατόμων με αναπηρία σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

 

Η προσβασιμότητα είναι το πιο παραγνωρισμένο πλεονέκτημα της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Εν έτη 2022 ο κλάδος της φιλοξενίας έχει ακόμη να κάνει σημαντικές αλλαγές προτού προσφέρει πλήρη πρόσβαση σε άτομα με αναπηρία. Πέραν της δεδομένης κοινωνικής ευαισθητοποίησης, τα ξενοδοχεία χάνουν ένα τεράστιο τμήμα της τουριστικής αγοράς αμελώντας να αναβαθμίσουν ή και να προωθήσουν τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητάς τους.


Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Anko διοργανώνει διάλεξη για το καίριο ζήτημα της ίσης μεταχείρισης των φιλοξενούμενων και το σύνολο των ενεργειών που απαιτούνται, καθώς αποτελεί δείγμα υψηλού επαγγελματισμού αλλά και ταυτόχρονα απόδειξη πολιτισμού.

Ο δρ. Νίκος Θεοχάρης, συγγραφέας και καθηγητής ΑΣΤΕΡ και επιστημονικός συνεργάτης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα μας αναλύσει τη σημασία, αλλά και το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών στη διάλεξη που θα δώσει την Πέμπτη 3 Μαρτίου στο ΙΕΚ Anko Ρόδου.

Ο εισηγητής με την μακρόχρονη ενασχόληση του με την τουριστική εκπαίδευση, θα παρουσιάσει την επιστημονική προσέγγιση αποτελούμενη από τις ακόλουθες ενότητες:

  • Η έννοια της πρόσβασης και της προσβασιμότητας
  • Άτομα με Αναπηρία
  • Εμπόδια που συναντούν τα άτομα με αναπηρία κατά την διάρκεια της διαμονής τους στο ξενοδοχείο
  • Βασικές αρχές παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας σε άτομα με αναπηρία
  • Παρεχόμενες υπηρεσίες στην κράτηση, άφιξη, διαμονή και αναχώρηση από το ξενοδοχείο
  • Αποτελέσματα έρευνας
  • Συμπεράσματα - Προτάσεις

Η είσοδος είναι ελεύθερη αλλά θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία εγγραφής στο site.

Ο Νίκος Θεοχάρης είναι πτυχιούχος του τμήματος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πάτρας από το έτος 1997. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ενώ ανακηρύχθηκε διδάκτωρ από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου το 2020. Από τον Νοέμβριο του 2020 είναι υποψήφιος μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Το συγγραφικό του έργο αποτελείται από δυο βιβλία, “Hotel Front Office Management. Οργάνωση – Διοίκηση – Εφαρμογές” (2021, 3η έκδοση) και “Διοίκηση Τομέα Δωματίων Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων” (2016), από τις Εκδόσεις Προπομπός. Έχει δημοσιεύσει άρθρα τουριστικής θεματολογίας σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια.