ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

Euromonitor International: Oι 10 παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις για το 2022

 

Τις 10 παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις για το 2022 αποκαλύπτει η πιο πρόσφατη έκθεση της Euromonitor International.

Η έκθεση καθορίζει τις τάσεις που υποκινούν την καταναλωτική συμπεριφορά και θα θέσουν προκλήσεις στις επιχειρηματικές στρατηγικές για το υπόλοιπο της χρονιάς.

Οι επιχειρήσεις χρειάζεται να αλλάξουν παράλληλα με τις γρήγορα εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, επισημαίνει ο επικεφαλής τρόπου ζωής της Euromonitor International, Alison Angus, προσθέτοντας ότι η επιστροφή στην κατάσταση προ πανδημίας δεν θα δημιουργήσει τα ίδια αποτελέσματα για το μέλλον.

Οι τάσεις είναι...

- Backup Planners

Οι καταναλωτές βρίσκουν δημιουργικές λύσεις για την αγορά των αγαπημένων τους προϊόντων ή αναζητούν την επόμενη καλύτερη επιλογή καθώς τα εμπόδια στην προμηθευτική αλυσίδα προκαλούν μεγάλες ελλείψεις.

- Climate Changers

Η αγωνία για το περιβάλλον και την έκτακτη κατάσταση του κλίματος οδηγούν στον περιβαλλοντικό ακτιβισμό για μια οικονομία μηδενικών εκπομπών. Το 2021, το 35% των καταναλωτών παγκοσμίως μείωσαν με ενεργητικό τρόπο τις εκπομπές άνθρακα.

- Digital Seniors

Οι καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας γίνονται πιο ικανοί χρήστες της τεχνολογίας. Οι εικονικές λύσεις θα πρέπει να εξατομικεύονται στις αγνάκες αυτής της διευρυμένης διαδικτυακής ομάδας.

- Καλύτερη διαχείριση των οικονομικών

Η εκδημοκράτιση της διαχείρισης χρημάτων δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ενισχύσουν τις χρηματοοικονομικές γνώσεις τους και την ασφάλεια. Περισσότεροι από τους μισούς παγκόσμιους καταναλωτές πιστεύουν ότι θα είναι σε καλύτερη οικονομική κατάσταση τα επόμενα πέντε χρόνια.

- Μεγάλη ανανέωση της καθημερινότητας

Οι καταναλωτές εστιάζονται στην προσωπική ανάπτυξη και την ευεξία, κάνοντας δραματικές αλλαγές στη ζωή τους που αντιπροσωπεύουν τις αξίες, το πάθος και το σκοπό τους.

- Το κίνημα του Metaverse

Τα καθηλωτικά, τρισδιάστατα ψηφιακά οικοσυστήματα αρχίζουν να μεταμορφώνουν τις κοινωνικές συνδέσεις. Οι παγκόσμιες πωλήσεις ακουστικών AR/VR αυξήθηκαν κατά 56% από το 2017 έως το 2021, φτάνοντας τα 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

- Αναζήτηση μεταχειρισμένων ειδών

Οι αγορές μεταχειρισμένων και οι χώροι ανταλλαγών ανθίζουν καθώς οι καταναλωτές αναζητούν μοναδικά, οικονομικά και βιώσιμα προϊόντα.

- Προτιμήσεις για πιο πράσινες γειτονιές

Οι καταναλωτές μετακομίζουν σε πιο ασφαλείς, πράσινες και καθαρότερες γειτονιές

- Αγάπη για τον εαυτό

Η αυθεντικότητα, η αποδοχή και οι μη αποκλεισμοί βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των επιλογών τρόπου ζωής και των συνηθειών δαπανών, καθώς οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τον πιο αληθινό εαυτό τους.

-Το παράδοξο της κοινωνικοποίησης

Τα κυμαινόμενα επίπεδα άνεσης δημιουργούν μια αντιφατική επιστροφή στη ζωή πριν από την πανδημία. Το 2021, το 76% των καταναλωτών παγκοσμίως έλαβε προφυλάξεις για την υγεία και την ασφάλεια κατά την απομάκρυνση από το σπίτι.