Μετά από 25 χρόνια προσφοράς στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές υπηρεσίες, η Expedia ανακοίνωσε τον επαναπροσδιορισμό του brand της, καθώς η επιστροφή της ταξιδιωτικής ζήτησης βρίσκεται προ των πυλών .
Μέσω της νέας διαμόρφωσης των υπηρεσιών της, η Expedia φιλοδοξεί να γίνει ο απόλυτος ταξιδιωτικός σύντροφος, βοηθώντας τους ταξιδιώτες σε κάθε τους βήμα.
Μετά από μήνες εμπεριστατωμένης έρευνας πελατών, εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, για την κατανόηση και την αντιμετώπιση των κρισιμότερων ζητημάτων που απασχολούν τους ταξιδιώτες, η εταιρεία θα επιδιώξει να βελτιώσει τις υπηρεσίες της προς τους εκείνους που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον χρόνο τους και τη συνολική ταξιδιωτική τους εμπειρία.
Ειδικότερα, η Expedia προχωρά σε αλλαγές που μεταξύ άλλων αφορούν στην εμφάνιση, στη λειτουργικότητα και στις προσφορές προϊόντων, ώστε να ανταποκριθεί στις επιθυμίες και ανάγκες των ταξιδιωτών, όπως διαμορφώνονται την εποχή μετά την πανδημία.
Για παράδειγμα, οι νέες αρχικές οθόνες έχουν καθαρή και απλή διάταξη, με χαρακτηριστικά προϊόντων που θα επιτρέψουν στους ταξιδιώτες να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο ταξίδι , που να ταιριάζει στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Μαζί με τη δυνατότητα αγοράς πτήσεων, διαμονής, αυτοκινήτων και δραστηριοτήτων, η Expedia εισάγει μια σειρά ενημερώσεων που ευθυγραμμίζονται με το όραμα του brand στο να είναι ο απόλυτος σύντροφος ταξιδιού.
Όλες οι λεπτομέρειες του ταξιδιού σε ένα σημείο
Παράλληλα, οι ταξιδιώτες θα μπορούν να βλέπουν όλες τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, είτε στην εφαρμογή για κινητά είτε στο διαδίκτυο, εξοικονομώντας χρόνο και κάνοντας ευκολότερο τον μελλοντικό σχεδιασμό του ταξιδιού τους. Επίσης, οι ταξιδιώτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να συνεχίσουν το σχεδιασμό του ταξιδιού τους από εκεί που σταμάτησαν, καθώς η εφαρμογή αναπαράγει πρόσφατες αναζητήσεις, καθώς και πρόσφατες κρατήσεις.
Σύντομα, η Expedia θα προσφέρει νέα πακέτα έτοιμων ταξιδιών, δηλαδή πτήσεις με διαμονή και δραστηριότητες, με υπολογισμό της συνολικής τιμής και δυνατότητα αφαίρεσης ή προσθήκης προϊόντων.
Μέσα στο 2021, η εταιρεία θα απλοποιήσει επίσης την ασφαλιστική εμπειρία, παρέχοντας κατανοητά και μεταφρασμένα ασφαλιστήρια συμβόλαια και βελτιώνοντας τη διαδικασία υποβολής των αιτημάτων με σαφείς οδηγίες για τα απαιτούμενα έγγραφα και διαδικασίες.
Επενδύσεις και στον εικονικό πράκτορα
Επιπλέον, η Expedia θα εξακολουθήσει να επενδύει και στον εικονικό πράκτορα. Μέσω της λειτουργίας «ακύρωση με ένα κλικ», οι ταξιδιώτες μπορούν να ακυρώσουν γρήγορα και εύκολα ολόκληρο το ταξίδι τους ή να υποβάλουν ερωτήσεις στον εικονικό πράκτορα σχετικά με τις διαδρομές τους, συμπεριλαμβανομένης της προβολής υγειονομικών πληροφοριών για το ξενοδοχείο που έχουν επιλέξει.
Για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν και να βιώσουν τον προορισμό στο έπακρο, στη σελίδα πληροφοριών του καταλύματος θα διατίθενται πληροφορίες για τις δημοφιλείς δραστηριότητες, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες αμέσως μετά την κράτηση.
Όσον αφορά στο πρόγραμμα επιβράβευσης της Expedia, αυτό θα απλοποιηθεί, επιτρέποντας σε 25 εκατομμύρια ταξιδιώτες που δεν είναι ήδη εγγεγραμμένοι, να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που ταξιδεύουν και συνδέονται στην πλατφόρμα.
Επίσης, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να βρουν τον σωστό τύπο πτήσης και ναύλου, η Expedia ξεκίνησε πρόσφατα μια νέα υπηρεσία που προσφέρει στους ταξιδιώτες σαφείς πληροφορίες για τις επιλογές τους, όπως εάν επιτρέπεται μια αποσκευή στην καμπίνα του αεροσκάφους, εάν είναι διαθέσιμη επιλογή θέσεων, δηλαδή μικρές λεπτομέρειες που είναι εξαιρετικά σημαντικές για τους ταξιδιώτες.
Όσον αφορά τις τιμές ανά κατάλυμα ανά διανυκτέρευση, που προηγουμένως ήταν ομαδοποιημένες, τώρα εξειδικεύονται, ώστε να μπορούν οι ταξιδιώτες να κατανοήσουν πλήρως ποιες υπηρεσίες αντιστοιχούν στην κράτησή τους.
Τέλος, παράλληλα με τις βελτιώσεις της πλατφόρμας, η Expedia θα παρουσιάσει το νέο παγκόσμιο δημιουργικό της με τίτλο «Έχει σημασία με ποιον ταξιδεύετε», δημιουργώντας μεταξύ άλλων ένα συνεκτικό, ηχηρό μήνυμα, καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να ταξιδεύουν ξανά .
www.tornosnews.gr