ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

Η HORECA ακυρώνεται και μετατίθεται για το 2022

H έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των ξενοδοχείων και των μονάδων μαζικής εστίασης HORECA ακυρώνεται και ανανεώνει το ραντεβού της με τους εκθέτες και επισκέπτες της για 11–14 Φεβρουαρίου 2022.

Λόγω των εξελίξεων της πανδημίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό και της πολύμηνης αναστολής λειτουργίας της εστίασης ως απόρροια των μέτρων για τον περιορισμό του κορωνοϊού, καθίσταται αντικειμενικά αδύνατη η προετοιμασία και η επιτυχής διοργάνωση της έκθεσης HORECA 2021, η οποία είχε αρχικά προγραμματιστεί 11 με 15 Φεβρουαρίου.

Έτσι λοιπόν η FORUM ΑΕ, έχοντας ως γνώμονα πάντοτε την προστασία εκθετών και επισκεπτών και θέλοντας να διασφαλίσει τη μεγάλη επισκεψιμότητα και την εμπορική αποτελεσματικότητα που έχουν χαρακτηρίσει την έκθεση, αποφάσισε να μεταθέσει τη διεξαγωγή της στις ημερομηνίες 11-14 Φεβρουαρίου 2022.

Με το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του κλάδου να είναι στραμμένο στην 16η διοργάνωση της HORECA, η έκθεση θα αποτελέσει, σύμφωνα μδ τους διοργανωτές, “την κορυφαία στιγμή για την εγχώρια αγορά, καθώς θα αποτελέσει σημαντικό εφαλτήριο για την ανάκαµψη όλου του κλάδου και θα έχει εξαιρετική επιτυχία, σφραγίζοντας για μία ακόμη φορά το ελπιδοφόρο μέλλον της Φιλοξενίας και της Μαζικής Εστίασης στη χώρα μας”.

Το στοίχημα πλέον είναι διπλό, καθώς πλάι στον όρο “εμπορική επιτυχία” επιβάλλεται να μπαίνει αυτός της “ασφάλειας”. Προκειμένου, λοιπόν, να καλυφθούν οι αυξημένες απαιτήσεις εκθετών και επισκεπτικού κοινού, χωρίς να υπάρξουν επιπτώσεις στα υψηλά στάνταρ που έχουν καθιερωθεί εδώ και χρόνια εξασφαλίζοντας παράλληλα την προστασία της υγείας όλων των εμπλεκόμενων, η οργανωτική ομάδα της HORECA θα πορευτεί με ειδικά σχεδιασμένο πλάνο που θα έχει ως βάση τα ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου για την διοργάνωση εκθέσεων όταν αυτά ανακοινωθούν επίσημα. Όλοι οι κανόνες, που αφορούν τόσο την διοργάνωση όσο και την διεξαγωγή της, θα εφαρμοστούν απαρέγκλιτα και αδιαπραγμάτευτα.

Το τετραήμερο 11 με 14 Φεβρουαρίου 2022 οι επαγγελματίες του τουρισμού θα έρθουν σε επαφή με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα (food service, καφές και ροφήματα, αλκοολούχα και μη ποτά, τρόφιμα και σνακ), κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας.

Το trade show του κλάδου, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής, θα φιλοξενήσει τις εταιρείες leader του κλάδου σε 50.000 τ.μ. εκθεσιακής επιφάνειας όπου θα παρουσιάσουν όλες τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις για τα ξενοδοχεία και την μαζική εστίαση καθώς και πρωτότυπες ιδέες, προτάσεις, λύσεις για την “είσοδό” τους στην post covid εποχή.

Την τιμητική τους θα έχουν και έξυπνες εφαρμογές προκειμένου οι μονάδες φιλοξενίας κι εστίασης να εναρμονίζονται με τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας που απαιτεί η νέα πραγματικότητα. Τα δε special events θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα και εποικοδομητικά, καθώς η νέα κανονικότητα ανοίγει περισσότερα θέματα προς μελέτη, συζήτηση και παρουσίαση.


Το Metropolitan αναμένεται να αποτελέσει ξανά το κέντρο των ξενοδοχείων και της μαζικής εστίασης προσελκύοντας όλους τους ευσυνείδητους επαγγελματίες και οραματιστές του κλάδου.

“Κόντρα στην τάση που θέλει πολλούς οργανισμούς να περιορίζουν τα budget τους μετά την κρίση, η FORUM ΑΕ επιμένει να μην κάνει εκπτώσεις στη δυναμική και ποιοτική προβολή της HORECA, προκειμένου να εγγυηθεί την εμπορική της αποτελεσματικότητα. Έτσι, το marketing budget θα είναι στα ίδια επίπεδα με τις προηγούμενες διοργανώσεις κατανεμημένο σε όλα τα κορυφαία μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media, digital platforms, έντυπα)”.